Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου, 2024

Πόσο ακόμη στο “αναμείνατε…”;

Στα πολλά που διαβάσαμε στο πολυθρύλητο κυβερνητικό σχέδιο για την αξιοποίηση των 32 δισ. ευρώ του Ταμείου Ανάκαμψης, υπάρχει μια παράγραφος, η 9 (Υποδομές μεταφορών) που μας αφορά:

Λέει επί λέξει: «Ανάπτυξη υψηλής ποιότητας, πολυτροπικών, έξυπνων και ανθεκτικών στην κλιματική αλλαγή υποδομών μεταφορών, στις οποίες περιλαμβάνονται εμβληματικές επενδύσεις σε οδικούς άξονες του Διευρωπαϊκού Οδικού Δικτύου, όπως το βόρειο τμήμα του Ε-65 και ο Βόρειος Οδικός Αξονας Κρήτης, καθώς και νέα τμήματα εθνικής οδοποιίας. Επίσης επενδύσεις σε λιμένες, αερολιμένες κ.λπ. (Το ΒΗΜΑ, 23.11.2020)

Και αναρωτιόμαστε. Εντάξει η έγκριση του σχεδίου για “εμβληματικές επενδύσεις” και στην Κρήτη! Κι ας πούμε ότι όλα βαίνουν καλώς και εκταμιεύονται τα ποσά κατασκευής του ΒΟΑΚ. Πόσες άραγε γενιές θα περάσουν για να δει η Κρήτη ένα δρόμο της προκοπής, όταν είναι γνωστό πως στην Ελλάδα οι αναθέσεις σε υμέτερους, οι προϋπολογισμοί για “μεγάλα έργα” και οι χρονικές προθεσμίες υπερβαίνουν κατά πολύ τις αρχικές προβλέψεις;

ΘΑ υπάρξουν όροι αμοιβαίας συμφωνίας με τις ανάδοχες εταιρίες, που να ορίζουν σεβαστά ρήτρα για όποιον αθετήσει τα συμφωνημένα; Θα καταχωρούνται τα ποσά στη “Διαύγεια” ή θα συνεχίσουμε το παλιό βιολί, “έλλειψη χρημάτων, σταση… εργασιών”;

 

Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Χανίων Γιώργος Τοπολιανάκης μιλά στο podcast των “Χανιώτικων νέων” για την ζοφερή πραγματικότητα που αντιμετωπίζουν οι τοπικές επιχειρήσεις

 


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Εντός εκτός και επί τα αυτά

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα