Παρασκευή, 10 Ιανουαρίου, 2025

Πού πάει η Ευρωπαϊκή Ενωση;

Μέρος 77ο
Η υποκρισία έχει ξεχειλίσει πλέον τόσο στους «ταγούς» (τρομάρα τους) της Ευρώπης όσο και των υπόλοιπων μεγάλων κρατών του μοναδικού πλέον καπιταλιστικού συστήματος που κυριαρχεί στον πλανήτη. Η Ζήμενς δε στέγνωσε ακόμη και βγήκε στη φόρα η Φολκσβάγκεν! Οι Αμερικάνοι και οι Κινέζοι κλέβουν εμπορικά μυστικά ο ένας του άλλου και όλοι μαζί κλέβουν από εμάς τους υπόλοιπους και ο βασικός πυλώνας ύπαρξης της Ε.Ε. είναι ο ανταγωνισμός. Ενας ανταγωνισμός που πλέον καθίσταται φανερό ότι είναι αθέμιτος, εγκληματικός και απροσάρμοστος στο μυαλό των καθαρών ανθρώπων. Ενας ανταγωνισμός που στηρίζεται στο ψέμα και στην οικονομική υπεροχή που γεννά η πολύχρονη εγκληματική ενασχόληση των μεγάλων, με την οικονομία!

Δυο θέματα θα μας απασχολήσουν στο σημερινό μας σημείωμα και αυτά θα τα αναλύσουμε περιληπτικά γιατί χρειάζονται διατριβές ολάκερες για να στοιχειοθετήσουν και να αποδείξουν όσα θα περιλάβουμε στο παρόν.
1. Η ανάπτυξη της μηχανής του τρένου της Ε.Ε., που ακούει στο όνομα της Γερμανίας δείχνει άμεση στρέβλωση του ανταγωνισμού σε όλο το φάσμα των εργαλειομηχανών, πάνω στις οποίες στηρίζεται το πρόσφατο γερμανικό θαύμα!
2. Η κλεψιά στον κυβερνοχώρο δίνει και παίρνει, ως προς τα εμπορικά μυστικά, με αποτέλεσμα να μην μπορεί κανείς να ισχυριστεί ότι νέα και καινοτόμα προϊόντα είναι τμήμα του υγιούς ανταγωνισμού και όχι αποτέλεσμα εγκληματικών χάκερς που διαλύουν κάθε έννοια ασφάλειας στον κυβερνοχώρο.
Στην περίπου 40ετή ενασχόλησή μου με την Ευρωπαϊκή Ένωση, για πολλοστή φορά διαπιστώνω, μαζί με άλλους ότι περισσεύει η υποκρισία στις μεγάλες χώρες, στις χώρες που κυριαρχούν και επιβάλλουν ετσιθελικά τις τουλάχιστον άκομψες πολιτικές τους. Είχα πιστέψει ότι ο βασικός πυλώνας της Ε.Ε. ήταν ο ανταγωνισμός και είχε αφεθεί να πιστεύουμε όλοι μας ότι ο θεμιτός ανταγωνισμός είναι η πεμπτουσία του καπιταλιστικού συστήματος, όπου, ανάλογα με την αξία του, ο καθένας και η καθεμιά θα πορεύονται προς τα μπροστά. Φευ! Οταν στην πολιτική των επιχειρήσεων η βασική παραγωγός εργαλειομηχανών, που είναι η Γερμανία, χρησιμοποιεί ουσιαστικά αθέμιτα μέσα, εμάς μας περιττεύει η παρέμβαση, παρά μόνο αν μπορεί κανείς να ελπίζει ότι θα δημιουργηθούν οι συνθήκες να επιβάλουμε την ορθολογική θέση μας, έναντι της ασυδοσίας της αγοράς.
Το σκάνδαλο της Φολκσβάγκεν συνεχίζει να εξαπλώνεται και τώρα, αρκετές ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Γερμανίας και της Γαλλίας, έχουν ζητήσει τη διεξαγωγή έρευνας. Την Πέμπτη ο Γερμανός υπουργός Μεταφορών Αλεξάντερ Ντομπρίντ ανακοίνωσε ότι τυχαίος έλεγχος διενεργείται σε οχήματα για όλες τις μάρκες. Η Γαλλίδα υπουργός Οικολογίας Σεγκολέν Ρουαγιάλ έχει επίσης δηλώσει ότι παρόμοιοι έλεγχοι θα διεξαχθούν στη Γαλλία.
Η βρετανική εφημερίδα The Guardian αναγράφει ότι η Βρετανία, η Γαλλία και η Γερμανία, που έχουν απαιτήσει να διενεργηθούν έρευνες, είναι υποκριτές. Η βρετανική εφημερίδα έχει στην κατοχή της έγγραφα επικοινωνίας που δείχνουν ότι η Γαλλία, η Βρετανία και η Γερμανία είχε ασκήσει πιέσεις στις Βρυξέλλες  για τη διατήρηση κενών σε δοκιμές αντι-ρύπανσης για να μην αποκαλυφθεί ότι οι πραγματικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ήταν 14% υψηλότερες από εκείνες που υποδεικνύονται από αυτές τις δοκιμές. Το ίδιο αναφέρει και η έγκυρη βελγική ηλεκτρονική ΕΞΠΡΕΣΣ1 στις 25 Σεπτεμβρίου 2015. Για να μην αναφερθούμε σε άλλες επιπτώσεις, σημειώνουμε ότι για τους καταναλωτές, είναι διπλός ο κίνδυνος: όχι μόνο τα αυτοκίνητα ρυπαίνουν περισσότερο από ό,τι ισχυρίζονται οι κατασκευαστές, αλλά, επιπλέον, καταναλώνουν περισσότερο και το κόστος υπολογίζεται σε € 140 ετησίως, σύμφωνα με τους υπολογισμούς των ειδικών.
Στην Ευρώπη, οι εκπομπές των οχημάτων συνεισφέρουν περίπου το 12% τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Ένα νέο πρότυπο αναφέρει ότι το 2021, οι εκπομπές CO2 από τα νέα αυτοκίνητα θα πρέπει να περιορίζεται σε 95 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. Η διατήρηση όμως στο ίδιο επίπεδο του τεστ που αφορά τη νέα δοκιμή βαθμονόμησης (γνωστή ως τεστ NEDC) θα επιτρέψει την εμπορία των αυτοκινήτων που εκπέμπουν μέχρι 110 g/km.  Και δε φτάνουν όλα αυτά αλλά εν μέσω επικρίσεων, το Βερολίνο αμύνεται κατά των επιπλήξεων της Επιτροπής, σύμφωνα με κοινοποίηση στη Γερμανία, γραπτής προειδοποίησης, ότι 29 Δήμοι και Περιφέρειες θα αποτύχουν να εκπληρώσουν τα πρότυπα της Ε.Ε. για τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου πριν από το 2020, συμπεριλαμβανομένου και του Βερολίνου, του Αμβούργου, του Μονάχου και της Στουτγάρδης. Κατά συνέπεια, η Επιτροπή ζήτησε την απαγόρευση των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων σε ορισμένες πόλεις και περιοχές και για αύξηση της φορολογίας επί των οχημάτων. Σημειώνεται ότι το διοξείδιο του αζώτου θεωρείται ένας από τους μεγαλύτερους δολοφόνους των ανθρώπων (αναπνευστικές δυσλειτουργίες). Η πλήρης ασυδοσία!
Όσον αφορά το δεύτερο σημείο του σημερινού μας σημειώματος, σε συνάντηση των προέδρων Κίνας και Η.Π.Α., τέθηκε το θέμα του χάκινγκ, ως βασικού υποστηρικτικού μοχλού για την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων! Όταν έχεις αναπτύξει μεθοδολογία κλοπής των εμπορικών θεμάτων αυτών, μπορείς και να επιδίδεσαι στην ανάπτυξη της ανταγωνιστικότητας!
Το χάκινγκ πρέπει να σταματήσει λέει ο Ομπάμα στον Κινέζο πρόεδρο και εκείνος συμφωνεί, όπως μεταδίδουν το ΑΠΕ, το Ρόιτερ και το Γαλλικό πρακτορείο ειδήσεων στις 25/9/2015. Έτσι, Ουάσιγκτον και Πεκίνο συμφώνησαν να συνεργαστούν για την καταπολέμηση της διαδικτυακής πειρατείας και οι πρόεδροι των δυο χωρών δήλωσαν ότι «συμφωνήσαμε προκειμένου ούτε η αμερικανική κυβέρνηση ούτε η κινεζική κυβέρνηση να μην διεξάγουν ούτε να υποστηρίζουν εν γνώσει τους τη διαδικτυακή κλοπή πνευματικών ιδιοκτησιών, ιδίως εμπορικών μυστικών».
Μάλιστα, να το πούμε ξεκάθαρα. Η σημερινή φάση του καπιταλισμού είναι ανελέητη και χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή για την αντιμετώπιση των δυσλειτουργιών που παρατηρούνται. Πιστεύουμε ότι οι κυβερνητικοί παράγοντες πρέπει να κάνουν χρήση στο έπακρον των δυνατοτήτων που τους δίνονται, ώστε στις διαπραγματεύσεις να θέτουν όλα αυτά τα περίεργα συμπτώματα σήψης στην πρώτη γραμμή, αντί να επαναλαμβάνουμε τις πρακτικές των προηγουμένων κυβερνήσεων, που δεν ήθελαν να θίξουν τις… σοβαρές γερμανικές προσωπικότητες!!!
Καιρός είναι να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους. Ο ανταγωνισμός των επιχειρήσεων δε βγαίνει μόνο με τη μείωση του κόστους εργασίας, αλλά με την ορθολογικοποίηση της οικονομίας. Άλλοι είναι οι τεμπέληδες που συσσωρεύουν τον πλούτο του κόσμου και όχι οι Έλληνες!

1. http://www.express.be/sectors/?action=view&cat=auto&item=hypocrites-des-pays-europeens-ont-fait-pression-sur-bruxelles-pour-maintenir-des-methodes-de-test-anti-pollution-plus-clmentes&language=fr&utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Εντός εκτός και επί τα αυτά

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα