Η BMW και το στούντιο Ghost Games της Electronic Arts Inc. ανακοίνωσαν ότι οι φίλοι του gaming θα μπορούν να απολαύσουν μία εικονική εμπειρία με τη νέα BMW M2 Coupé πριν την επίσημη κυκλοφορία της στην αγορά. Το παιχνίδι λανσάρεται στις 3 Νοεμβρίου 2015.
Με ιστορία 20 και πλέον χρόνων, το Need for Speed είναι από τους θρυλικότερους τίτλους βιντεοπαιχνιδιών, και στην τελευταία του έκδοση το νεότερο μέλος της οικογένειας της BMW M GmbH εντάσσεται στην εικονική εμπειρία από την αρχή.
Το Need for Speed είναι συνώνυμο της εικονικής αγωνιστικής δράσης με συμμετοχή εικονικών, πανομοιότυπων αυτοκινήτων υψηλής ακρίβειας. Η απόλυτα ρεαλιστική, εικονική BMW M2 Coupé θα διατίθεται από την αρχή και θα μπορεί να διαμορφώνεται σύμφωνα με τις προσωπικές προτιμήσεις.
Η BMW M2 Coupé είναι επίσης αναπόσπαστο κομμάτι της πλοκής του παιχνιδιού πέρα από τα τρία ελεύθερα αγωνιστικά προγράμματα. Τα μοντέλα BMW M3 Evolution II (E30), BMW M3 (E46), BMW M3 (E92) και η νέα BMW M4 Coupé είναι πρόσθετες επιλογές μαζί με τη BMW M2 Coupé.
Τόσο στον εικονικό όσο και στον πραγματικό κόσμο, η BMW M2 Coupé ανεβάζει τον πήχη στο τομέα της δυναμικής συμπεριφοράς και της ευελιξίας στην compact κατηγορία υψηλών επιδόσεων. Ο νέος, τρίλιτρος, εξακύλινδρος κινητήρας με προηγμένη τεχνολογία M TwinPower Turbo αποδίδει 272 kW/370 hp με 6.500 min-1 (κατανάλωση μικτού κύκλου: 8.5 l/100 km, εκπομπές στο μικτό κύκλο CO2: 199 g/km). Η χαρακτηριστική σχεδίαση Μ της BMW M2 Coupé αποτυπώνει τις εξαιρετικές δυνατότητες επιδόσεων και την καθιστά άμεσα αναγνωρίσιμη ως το νεότερο μέλος της οικογένειας BMW M – με εντυπωσιακά χαρακτηριστικά όπως μία χαμηλή εμπρός ποδιά με μεγάλους αεραγωγούς, μυώδη πλευρά με χαρακτηριστικά βράγχια Μ και φαρδύ πίσω τμήμα με το πασίγνωστο σύστημα δύο απολήξεων εξαγωγής Μ. Πλήρη αγωνιστική επάρκεια διασφαλίζουν τα ισχυρά συνθετικά φρένα Μ Compound, το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ενεργό διαφορικό Active M Differential, και το M Dynamic Mode (MDM) του συστήματος Dynamic Stability Control για ελεγχόμενα drifts.
Η ένταξη οχημάτων σε βιντεοπαιχνίδια αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της στρατηγικής μάρκετινγκ του BMW Group. Με αυτό τον τρόπο, κλασικά και τρέχοντα μοντέλα του BMW Group δεν παρουσιάζονται μόνο παθητικά, σε στυλ εικόνας ή τρέιλερ, αλλά προσφέρονται σαν ένα είδος διαδραστικής εμπειρίας στο ευρύ κοινό.
Η συνεργασία με το Need for Speed ωφελεί και τους δύο εταίρους. Η εικονική εμπειρία με τη BMW M2 Coupé πριν κυκλοφορήσει σε πραγματικούς δρόμους είναι ένα σημαντικό στοιχείο στη στρατηγική προβολής του παιχνιδιού. Από πλευράς BMW, το Need for Speed προσφέρει πρόσβαση σε ένα ποικίλο, ενθουσιώδες και γεμάτο πάθος κοινό, καθώς οι φίλοι της μάρκας έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τη νέα BMW M2 Coupé πριν κυκλοφορήσει στην αγορά. Το βιντεοπαιχνίδι θα χρησιμοποιηθεί επίσης σε online επικοινωνίες και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθώς στα επιχειρήματα πωλήσεων.
«Η BMW M αντιπροσωπεύει το πάθος και τον ενθουσιασμό για τα σπορ αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων. Το Need for Speed είναι ιδανική πλατφόρμα για να παρουσιάσουμε τη συναρπαστική BMW M2 Coupé στους φίλους της σειράς και της BMW M, πριν το μοντέλο κυκλοφορήσει στην αγορά», δήλωσε ο Dr. Steven Althaus, Διευθυντής BMW Brand Management & BMW Group Marketing Services. «Η συνεργασία μας με την Electronic Arts δείχνει για μία ακόμα φορά πώς το σύγχρονο μάρκετινγκ ανοίγει νέους ορίζοντες με γενικότερα οφέλη για όλους».
«Είμαστε χαρούμενοι που συνεργαζόμαστε με τη BMW, και κυρίως με το ντεμπούτο της BMW M2 Coupé στο Need for Speed», δήλωσε ο Edd Newby-Robson, Senior Marketing Director, Ghost Games. «Η στενή συνεργασία με τους κατασκευαστές ανέκαθεν ήταν ο ακρογωνιαίος λίθος για να μπορούμε να δημιουργούμε τις αυθεντικές εμπειρίες που προσδοκούν οι φίλοι μας, και η BMW είναι απίστευτα υποστηρικτική στην υλοποίησή τους».
ΠΗΓΗ: CAR AND DRIVER