Τρίτη, 5 Νοεμβρίου, 2024

Προ των πυλών το νέο Nissan Juke

Το –αρχικά- αμφιλεγόμενο αισθητικά Juke κατάφερε πολύ γρήγορα να κερδίσει την εμπιστοσύνη των αγοραστών ανά την Ευρώπη καθιστώντας τη Nissan, με άρμα και το αειθαλές Qashqai, που πρωτοείδαμε το 2006, έναν από τους πιο σημαντικούς «παίχτες» στην αναπτυσσόμενη κατηγορία-αρένα των μικρών και μικρομεσαίων crossover. Όπως είναι φυσικό, οι Ιάπωνες θέλουν να συνεχίσουν να καρπώνονται τις δάφνες της εν λόγω επιτυχίας βάζοντας επί του πρακτέου, πλέον, πλώρη προκειμένου σε ενάμιση περίπου χρόνο από σήμερα να είναι έτοιμοι να λανσάρουν τη δεύτερη γενιά του «μικρού» Juke.

Σύμφωνα με τον Shiro Nakamura, τον Chief Executive Officer της ιαπωνικής φίρμας, το νέο Juke θα συνεχίσει να είναι σχεδιαστικά «αιχμηρό και μη συμβατό με την επικρατούσα τάση», κάτι που προμηνύει πως οι στιλίστες του Nissan Studio θα διατηρήσουν, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, το χαρακτηριστικό προσωπείο του μοντέλου, με τα ψηλά τοποθετημένα φώτα και τα μεγάλα τόξα των τροχών να δεσπόζουν εμπρός και πλάι, αντίστοιχα.

Τα ακόμα πιο ευχάριστα νέα αφορούν στον παροπλισμό του υπάρχοντος δαπέδου, το οποίο φέρει την κωδική ονομασία B0 και κατάγεται από το… Micra του 2002. Τη θέση του, σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, θα πάρει το ευέλικτο δάπεδο CMF-B της γαλλο-ιαπωνικής συμμαχίας Renault-Nissan, που θα χρησιμοποιηθεί, με τις δέουσες αλλαγές, από το νέο πλέον Micra. Το βασικό του προσόν στην περίπτωση του νέου Juke θα είναι η δυνατότητα που θα δώσει στους ανθρώπους της Nissan να «χτίσουν» ένα πλαίσιο με αισθητά μεγαλύτερο μεταξόνιο, κίνηση που αν μη τι άλλο θα βελτιώσει την αχίλλειο, μέχρι τώρα, φτέρνα του υπάρχοντος Juke: την επάρκεια χώρων στο πίσω κάθισμα.

Η νέα πλατφόρμα θα δώσει, επίσης, τη δυνατότητα υιοθέτησης ενός υβριδικού συστήματος κίνησης, αντίστοιχου σε φιλοσοφία με εκείνου που είδαμε στο πρωτότυπο Gripz (φωτ.) τον περασμένο Σεπτέμβριο στην Φρανκφούρτη. Προς επιβεβαίωση της εν λόγω πληροφορίας, ο Shiro Nakamura πρόσφατα δήλωσε χαρακτηριστικά: «Είναι πολύ δύσκολο να καλύψουμε τις περιβαλλοντικές νόρμες χωρίς υβριδικό κινητήρα. Είναι σχεδόν υποχρεωτικό να υιοθετήσουμε μια τέτοια λύση».

Από εκεί και πέρα, βέβαια, το νέο Juke θα συνεχίσει να διατίθεται με τους γνωστούς κινητήρες ντίζελ και βενζίνης της Nissan, με τη διαφορά ότι η νεότερη γενιά του θα φιλοξενήσει επίσης κάτω από το καπό της και έναν 3κυλινδρο βενζινοκινητήρα 1.000 κ.εκ. –με τούρμπο, ασφαλώς.

 

ΠΗΓΗ: 4troxoi.gr


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Εντός εκτός και επί τα αυτά

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα