Όπως έχει γίνει γνωστό, τα σχέδια Βιώσιμης Αστικής Ανάπλασης προέβλεπαν και κονδύλια δημοσιότητας, με στόχο να ενημερωθούν οι πολίτες για τις αλλαγές που σχεδιάζονται σε σημεία της πόλης.
Από την καμπάνια που “τρέχει” βέβαια ο Δήμος Χανίων στο διαδίκτυο, διαπιστώνουμε ότι μάλλον σε προεκλογική εκστρατεία παραπέμπει η σχετική διαφήμιση. Πώς αλλιώς να εξηγήσει κανείς ότι επιλέχθηκε στη διαφημιστική μακέτα να τοποθετηθεί η φωτογραφία του δημάρχου κ. Σημανδηράκη;
Ούτε τα προσχήματα πια;
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο για την και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας,
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.
ποια προσχήματα.. όλα γίνονται εξόφθαλμα, αλλά ποιος να μιλήσει; Μόνος παίζει.. οι άλλοι απλά κοιτούν (αν δεν σιγοντάρουν)