7.4 C
Chania
Σάββατο, 22 Φεβρουαρίου, 2025

Πρώτη οδήγηση του ολοκαίνουργιου ηλεκτρικού Hyundai Ιnster

Το Hyundai Ιnster είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας στην κατηγορία A που σχεδιάστηκε για την ευρωπαϊκή αγορά. Το όνομα σημαίνει «οικείο» και «καινοτόμο», τονίζοντας έτσι τις κοινωνικές αλληλεπιδράσεις και τη συνδεσιμότητα που προσφέρει στους κατόχους, μέσα στον γρήγορα εξελισσόμενο ψηφιακό τρόπο ζωής.

Το αυτοκίνητο χαρακτηρίζεται από μια μοναδική και τολμηρή σχεδίαση που το κάνει να ξεχωρίζει. Διαθέτει μεγάλο μεταξόνιο για ευρυχωρία στην καμπίνα, ενώ από τα κρυφά χαρτιά του είναι η γρήγορη φόρτιση, αφού από το 10% στο 80% χρειάζεται περίπου 30 λεπτά.

Ο εξωτερικός σχεδιασμός είναι ιδιαίτερος, στιβαρός και σύγχρονος. Το μεταξόνιο είναι συγκρίσιμο με αυτό των μεγαλύτερων μοντέλων της κατηγορίας Β, προσφέροντας αυξημένη ευρυχωρία και σταθερότητα. Διαθέτει φώτα ημέρας LED (DRL), μαύρη μάσκα που προσδίδει σπορ χαρακτήρα στη σχεδίαση, ενώ τα εμπρός φλας με LED διαθέτουν σχεδιασμό pixel, προσθέτοντας μια ξεχωριστή νότα.

Οι βασικές γραμμές στις εμπρός και πίσω πόρτες, οι γραμμές δηλαδή κάτω από τα παράθυρα, εναρμονίζονται για μια εμφάνιση με συνεκτικότητα. Οι φουσκωμένοι θόλοι και τα πλαστικά που υπάρχουν περιμετρικά τους και στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου ενισχύουν την σπορ εμφάνιση. Τα πίσω φλας, τα φώτα της όπισθεν και το φως ομίχλης διαθέτουν τεχνολογία LED, βελτιώνοντας την ορατότητα και την ασφάλεια.

Το εσωτερικό δίνει προτεραιότητα στην ευελιξία. Η πρώτη σειρά διαθέτει μεγάλη απόσταση ανάμεσα στα καθίσματα του οδηγού και του συνοδηγού για εύκολη πρόσβαση, τα εμπρός καθίσματα είναι πλήρως αναδιπλούμενα για μεγαλύτερη ευελιξία, ενώ μια βάση ασύρματης φόρτισης παρέχει πρόσθετη ευκολία. Ο επιλογέας ταχυτήτων shift-by-wire βρίσκεται πίσω από το τιμόνι εξασφαλίζοντας έτσι περισσότερο χώρο στην κεντρική κονσόλα.

Το Inster υποστηρίζει τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά την λειτυοργία Vehicle-to-Load (V2L), επιτρέποντας την ευέλικτη διαχείριση ενέργειας και τη δυνατότητα τροφοδοσίας εξωτερικών συσκευών απευθείας από το αυτοκίνητο. Το V2L παρέχει ηλεκτρική ενέργεια (110V/220V) εκτός του αυτοκινήτου, ενώ το αυτοκίνητο διαθέτει στάνταρ εσωτερικό φορτιστή 11 kW. Χάρη στη μπαταρία των 49 kWh, η αυτονομία του φτάνει τα 370 χιλιόμετρα (μικτός κύκλος) και τα 327 με την μικρή μπαταρία (42kWh). Ο ηλεκτροκινητήρας με την μικρή μπαταρία αποδίδει 97 ίππους και με την μεγάλη 115 ίππους. Και στις δύο περιπτώσεις η ροπή είναι 147Nm, ενώ η τελική ταχύτητα είναι 140 χλμ/ώρα για την έκδοση με την μικρή μπαταρία και 150 χλμ/ώρα για την μεγάλη μπαταρία. Στην επιτάχυνση από την στάση μέχρι τα πρώτα 100χλμ/ώρα, στην έκδοση με την μικρή μπαταρία κάνει 11,7 δευτερόλεπτα και με την μεγάλη 10,6 δευτερόλεπτα.

Το εσωτερικό έχει καλά υλικά και είναι ιδιαίτερα χαρούμενο και άνετο. Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων TFT 10,25 ιντσών και ένα σύστημα πλοήγησης με οθόνη 10,25 ιντσών, που παρέχουν στους οδηγούς ολοκληρωμένες πληροφορίες και καθοδήγηση κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους. Η ενσωμάτωση του Apple CarPlay και του Android Auto είναι διαθέσιμη μέσω σύνδεσης USB. Η ενσωματωμένη βάση ασύρματης φόρτισης εξασφαλίζει ότι οι συσκευές παραμένουν ενεργοποιημένες και έτοιμες να χρησιμοποιηθούν, παρέχοντας απρόσκοπτη συνδεσιμότητα εν κινήσει. Το μοντέλο διαθέτει ευρύχωρο πορτμπαγκάζ 280 λίτρων. Η επιλογή συρόμενου και ανακλινόμενου των πίσω καθισμάτων εξασφαλίζει έναν ευέλικτο χώρο φόρτωσης που κυμαίνεται από 238 έως και 351 λίτρα, καλύπτοντας ποικίλες ανάγκες μετακίνησης επιβατών και μεταφοράς αποσκευών. Τα πίσω καθίσματα χωρίζονται σε αναλογία 50:50 και έχουν δυνατότητες αναδίπλωσης, μετακίνησης και ανάκλισης.

Κατά τη διάρκεια της πρώτης πανελλήνιας παρουσίασης και της πρώτης οδήγησης στους δρόμους της Αθήνας, μας άρεσε η οδηγική συμπεριφορά. Είναι ένα καλοστημένο αυτοκίνητο που σε καμιά περίπτωση δεν θυμίζει αυτοκίνητο πόλης, αλλά ένα αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας, πατάει καλά, έχει καλά φρένα και εξαιρετικό τιμόνι. Με σύμμαχο την καλή ποιότητα κύλισης, την άνεση στην καμπίνα, την ιδιαίτερη εξωτερική του σχεδίαση και τις επιδόσεις, σίγουρα θέτει τον εαυτό του ως έναν από τους βασικούς πρωταγωνιστές της κατηγορίας. To Hyundai Inster είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με τιμή εκκίνησης 16.973 ευρώ με την κρατική επιδότηση.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Εντός εκτός και επί τα αυτά

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα