Το πρώτο Motor Show της χρονιάς άνοιξε τις πύλες του στο Ντιτρόιτ των Η.Π.Α. Οι δύο πρώτες μέρες(13-14) ήταν αφιερωμένες στον ειδικό τύπο, ενώ από 17-26 θα είναι ανοικτή για το κοινό. Εντυπωσιακά νέα μοντέλα από όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες, πρωτότυπα ή παραγωγής ,αναμένετε να “κλέψουν” τις καρδιές όσων θα επισκεφτούν την έκθεση. Σας παρουσιάζουμε κάποια από αυτά.
Ιnfiniti Q50 Eau Rouge Concept
Tο νέο Infiniti Q50 Eau Rouge Concept, που είναι η «αγωνιστική» εκδοχή του Q50, καθώς φέρει αρκετά σπορτίφ χαρακτηριστικά, στοιχεία από ανθρακόνημα και βέβαια αποδίδει 500+ ίππους!Με την έκδοση Q50 Eau Rouge σε πρωτότυπη μορφή, η Infiniti παρουσίασε στο περίπτερό της στο Ντιτρόιτ τις… αγωνιστικές της διαθέσεις, καθώς το συγκεκριμένο μοντέλο διαθέτει τη γνωστή πολυτέλεια της εταιρείας, με… άρωμα από την F1. Ειδικότερα, το εν λόγω concept διαθέτει το χαρακτηριστικό κόκκινο χρώμα και πολλές σχεδιαστικές «πινελιές» από την F1. Μηχανικά τώρα, δεν έχει ανακοινωθεί το «όνομα» του κινητήρα, αλλά οι άνθρωποι της Infiniti αναφέρουν χαρακτηριστικά ότι «το μοτέρ του πρωτοτύπου διαθέτει προσωπικότητα, αυξημένες επιδόσεις και κυλίνδρους σε διάταξη V». Αυτό όμως που διέρρευσε είναι η απόδοση του μηχανικού συνόλου που θα φτάνει τους 500 –ίσως και περισσότερο- ίππους και τα 800 Nm ροπής, κάτι που μας επιτρέπει να εικάσουμε ότι ο 6λιτρος V12 κινητήρας της Mercedes είναι μια πιθανή επιλογή.
Chevrolet Corvette Z06
Η νέα Ζ06 είναι κατασκευασμένη σε μεγάλο βαθμό από ανθρακόνημα, ενώ διαθέτει μια μεγάλη πτέρυγα πίσω και ένα μεγάλο γυάλινο πίσω παρμπρίζ. Επίσης, στη δυναμική εικόνα του νέου supercar προσθέτουν… πόντους τα φωτιστικά σώματα με «γωνίες» μπροστά και τα «τετραγωνισμένα» φανάρια πίσω, καθώς και η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης, που είναι τοποθετημένη στο κέντρο του πίσω διαχύτη.Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν η μεγάλη οθόνη αφής στη κεντρική κονσόλα -που φτάνει μέχρι τα πίσω καθίσματα- τα φινιρίσματα από αλουμίνιο και τα paddles στο τιμόνι.Τέλος, για το «θηρίο» που βρίσκεται στην… καρδιά της νέας Z06 δεν έχει εξακριβωθεί αν θα είναι ένας V8 7λιτρος ατμοσφαιρικός κινητήρας, ή ένα μικρότερο bi-turbo σύνολο, ή ένα υπερτροφοδοτούμενο LT4 V8 μοτέρ. Πάντως έχει ανακοινωθεί ότι θα αποδίδει 620 «ατίθασα άλογα» και 880 Nm ροπής.
Νissan Sport Sedan Concept
Το πρωτότυπο Sport Sedan μοντέλο της στο περίπτερο της ιαπωνικής φίρμας στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ, η οποία άνοιξε τις πύλες της εχθές για το δημοσιογραφικό κοινό. Το εν λόγω πρωτότυπο είναι ένα μοντέλο, που δεν μένει απαρατήρητο, μιας και η σχεδίασή του τύπου «V» προσφέρει στο sport sedan ένα πολύ επιθετικό εμπρόσθιο τμήμα, ενώ ακολουθείται από μία χρωμιομένη γρίλια και φωτιστικά σώματα LED σε σχήμα «μπούμερανγκ». Επίσης, εντύπωση προκαλεί η αεροδυναμική του οροφή, η οποία είναι διαφανής για πιο άμεση επαφή με τον… ουρανό.Το εσωτερικό του είναι ιδιαίτερα κομψό και κατασκευασμένο από καλής ποιότητας υλικά, ενώ το σαλόνι έχει επενδυθεί με δέρμα και εξοπλίζεται με ένα σπορ τιμόνι και ένα σύστημα infotainment από το… μέλλον.Κάτω από το καπό του Nissan Sport Sedan concept βρίσκεται ένας 3,5 λτ. V6 κινητήρας, ο οποίος αποδίδει πάνω από 300 ίππους και σύμφωνα με την ιαπωνική φίρμα το μηχανικό σύνολο συνδυάζεται με ένα σπορ αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων Xtronic.
BMW Μ235Ι
Σχεδιασμένη να αντικαταστήσει τη Σειρά 1 Coupe, η νέα 2άρα θα ανεβάσει τον πήχη «αισθητικά και συναισθηματικά». Το νέο μοντέλο της BMW δείχνει πιο σπορ και premium, ενώ διακρίνεται από την επιθετική μάσκα του, τη νέα γρίλια, τους μεγάλους αεραγωγούς και τα εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα. Επίσης, οι δυναμικές γραμμές του αμαξώματος ξεκινούν από το μπροστινό τμήμα, φτάνοντας στα πίσω φωτιστικά σώματα σχήματος L.Η BMW Σειρά 2 Coupe λοιπόν είναι ελάχιστα μεγαλύτερη σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.Κάτω από το καπό, θα βρίσκεται στην έκδοση 220i ο γνώριμος 2λιτρος TwinPower Turbo, ο οποίος αποδίδει 184 ίππους και 270 Nm ροπής, επιτρέποντας στο νέο Coupe μοντέλο να επιταχύνει από στάση και να αγγίξει τα 100 χλμ./ώρα σε 7 δλ. Η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 235 χλμ./ώρα.Για το πετρελαιοκίνητο μοντέλο, τη 218d, θα υπάρχει ο 2λιτρος, ο οποίος αποδίδει 143 ίππους και 320 Nm ροπής, με το 0-100 να ολοκληρώνεται σε 8,9 δλ. και την τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 213 χλμ./ώρα. Επίσης, θα εφοδιάζεται και με τον 2λιτρο ντιζελοκινητήρα των 184 (220d) και 218 (225d) ίππων με 380 και 450 Nm ροπής αντίστοιχα. Το 0-100 των δύο εκδόσεων είναι 7,2 και 6,3 δλ.
VW Beetle Dune Concept
Το εν λόγω concept λοιπόν ξανασχεδιάστηκε -δανειζόμενο πλέον τις γραμμές της νέας γενιάς Beetle- ενώ απέκτησε πιο «σπορ και επιθετικά χαρακτηριστικά», κατά την εταιρεία. Πιο συγκεκριμένα, το νέο VW Beetle Dune Concept διαθέτει ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες μπροστά και πίσω, μεγαλύτερα προστατικά μεταλλικά καλύμματα στο κάτω μέρος και πιο «φουσκωμένους» θόλους σε σχέση με το παλιότερο πρωτότυπο. Επίσης, έχει ενσωματωμένους προβολείς LED στον μπροστινό προφυλακτήρα και πλαϊνά μεταλλικά προστατευτικά στα μαρσπιέ.Στον τομέα των μηχανικών μερών, το νέο πρωτότυπο θα τροφοδοτείται από τον 2λιτρο 4κύλινδρο turbo κινητήρα των 210 ίππων –έναν από αυτούς που τροφοδοτούσαν και το «απλό» μοντέλο παραγωγής- ο οποίος θα συνδυάζεται με το 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο DSG διπλού συμπλέκτη.Τέλος, ενώ επίσημα δεν υπάρχει κάποια πληροφόρηση για το αν θα βγει στην παραγωγή το νέο Beetle Dune, οι φήμες θέλουν το συγκεκριμένο πρωτότυπο να μπαίνει στην παραγωγή το 2015.