Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024

Ψηφιακές πλατφόρμες

Οι συνηθισμένες ασχολίες της καθημερινότητάς μας λόγω του μέτρου εγκλεισμού, για πρώτη φορά δεν διεκπεραιώνονται, όπως άλλοτε. Αναγκαστήκαμε, να στραφούμε, για να εξυπηρετηθούμε στις ψηφιακές πλατφόρμες, τις οποίες αργήσαμε ν’ αξιοποιήσουμε και να καταλάβουμε, πόσα μπορουν να μας προσφέρουν.
Η πανδημία του κορωνοϊού, με σωστή αξιολόγηση έκανε το δημόσιο, να δουλέψει με αποτελεσματικότερο τρόπο, όχι μόνο γρήγορα, αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις χωρίς ρουσφετολογίες, διαφθορά και δίχως ουρές στις Εφορίες και Πολεοδομίες. Οπως η τηλεργασία στον ιδιωτικό τομέα έχει βρει μεγάλη ανταπόκριση, έτσι και στο δημόσιο φέρνει ικανοποιητικά οφέλη. Οσον αφορά την πρόσβαση στο τραπεζικό σύστημα όλο και περισσότερα προϊόντα ψηφιοποιούνται, όπου εξυπηρετούνται από καταθέτες, εργαζόμενους, επιχειρηματίες, συνταξιούχους, τουρίστες μέχρι και πρόσφυγες και μετανάστες.
Το σκηνικό χρησιμοποίησης ψηφιακής εφαρμογής στον πολιτικοκοινωνικό περίγυρο εφαρμόστηκε με την τηλεδιάσκεψη στις Συνόδους Κορυφής της Ε.Ε. και του Γιούρογκρουπ, για πρώτη δε φορά στο ελληνικό κοινοβούλιο, όπου ψηφίστηκε το Ν/Σ για το περιβάλλον. Η διαδικασία συζήτησης και υπογραφής Σχεδίου Νόμου είναι η σύγχρονη ψηφιακή εφαρμογή με ταχύτητα και χωρίς ταλαιπωρίες. Η πρωτοτυπία του εγχειρήματος στα όργανα της Ευρώπης δεν ξέρουμε αν παγιωθεί και εφ’ όσον επικρατήσει, θα δυσκολέψει ή θα διευκολύνει τις διαδικασίες λήψεως αποφάσεως. Μερικοί Ευρωπαίοι αξιωματούχοι λένε, ότι οι τηλεδιασκέψεις δεν καταλήγουν σε αίσιο αποτέλεσμα, αν δεν υπάρχει ομοφωνία, διότι έχουμε τους ισχυρούς του Βορρά και τους αδύναμους του Νότου, τους οποίους χωρίζει χάσμα, που συνεχώς διευρύνεται.
Ο καινούργιος τρόπος συμπεριφοράς στο Ευρωπαϊκό κατεστημένο κερδίζει έδαφος. Γίνονται βήματα εκεί, που η ρωγμή, την οποία εδημιούργησε η πανδημία, άνοιξε δρόμο. Το διαδίκτυο αποτελεί μια μεγάλη μερίδα ενημέρωσης, αλλά εδώ και μερικές 10ετίες συνετέλεσε στην τεράστια ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου κι έγινε το σημείο αναφοράς μεταξύ κατασκευαστών και καταναλωτών. Εκτοτε πολλές διαδικασίες και δημόσιες εξυπηρετήσεις γίνονται ψηφιακά και υπάρχουν μεγάλα περιθώρια επέκτασης σε όλα σχεδόν τα είδη παροχών από ανθρωπιστικής ψυχαγωγικής πλευράς μέχρι και υγειονομικής περίθαλψης.
Κατόπιν τούτου ο ψηφιακός μετασχηματισμός καθίσταται λύση ανάγκης και κυρίαρχος της κοινωνικής ζωής.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα