» Ο ρόλος του μάρκετινγκ στο επίκεντρο εκδήλωσης χθες στα Χανιά
Κρίσιμος είναι ο ρόλος του σύγχρονου Μάρκετινγκ και της διαχείρισης των μέσων κοινωνικών δικτύωσης μιας τουριστικής επιχείρησης για την επιβίωσή της στο σύγχρονο περιβάλλον όπως διαμορφώνεται την περίοδο της πανδημίας.
Ο ρόλος του σύγχρονου Μάρκετινγκ, οι τρόποι διαχείρισης & η ορθή αντιμετώπιση του βρέθηκαν στο επίκεντρο εκδήλωσης που συνδιοργάνωσαν το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας και η Ένωση Ξενοδόχων Ν. Χανίων χθες το απόγευμα στο Ξενοδοχείο Samaria στα Χανιά.
Στη σχέση Μάρκετινγκ και Τουρισμού όπως διαμορφώνεται τα τελευταία χρόνια, αναφέρθηκε η Παρασκευή – Μαρίνα Λυρώνη, Ανώτερο Διοικητικός Στέλεχος του Πανεπιστημίου Λευκωσίας,
«Το Μάρκετινγκ εν έχασε την δύναμη του παρά τις αντιξοότητες της πανδημίας Covid 19 καθώς ένα τεράστιο κομμάτι της δυναμικής του είναι τα social media που όλοι οι άνθρωποι παγκοσμίως τα χρησιμοποιούν κάτι που γιγαντώθηκε εν μέσω καραντίνας. Οπότε βλέπουμε την αύξηση των χρηστών στα social media στο instagram, στο facebook, στο trip advisor, σε διάφορες πλατφόρμες που χρησιμοποιούν πολύ ταξιδιώτες, επισκέπτες διαφόρων χωρών.
Συνεπώς το Μάρκετινγκ έχει μια ζωντανή ροή, έχει την δυνατότητα να αναδιπλώνεται ανάλογα των καιρών που διανύουμε» τόνισε.
Η κα Λυρώνη, αναφέρθηκε αναλυτικά σε νέες μεθόδους προώθησης μιας τουριστικής επιχείρησης προκειμένου να παραμείνει βιώσιμη και να αντεπεξέλθει στις δυσκολίες.
Παράλληλα συζητήθηκε η αναδιάρθρωση χρεών, η εξυγίανση, οι ρήτρες ανωτέρας βίας λόγω Covid σε μια τουριστική επιχείρηση. Όπως επεσήμανε ο κ. Αντώνης Χελιδόνης, δικηγόρος Αθηνών με εξειδίκευση στο Εμπορικό και Εταιρικό Δίκαιο « πολλοί ξενοδόχοι έχουν δημιουργήσει χρέη, μεγάλα δάνεια και υποχρεώσεις τα οποία δεν κατάφεραν να εξυπηρετηθούν λόγω της ακύρωσης πάρα πολλών τουριστικών πακέτων. Οι ξενοδόχοι αυτοί μπορούν να μπουν σε ένα καθεστώς εξυγίανσης βάσει του νέου Νόμου που ισχύει από τον Μάρτιο του ‘21. Επιπλέον οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να διευθετήσουν τις οφειλές τους μέσω των τραπεζών.