Τετάρτη, 25 Δεκεμβρίου, 2024

Ψηφιακό πρόγραμμα για τουριστικούς πράκτορες από την Περιφέρεια Κρήτης

Άλλη μια καινοτόμα δράση για την ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος στο νησί υλοποιεί η Περιφέρεια Κρήτης, επενδύοντας στη διαδραστική ενημέρωση και κατάρτιση των tour – operators και ταξιδιωτικών πρακτόρων. Η Περιφέρεια παρουσίασε στη Γαλλία κατά τη διάρκεια εκδήλωσης την τεχνολογικά σύγχρονη ψηφιακή πλατφόρμα για την επιμόρφωση γαλλόφωνων τουριστικών πρακτόρων.
Οπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της Περιφέρειας, η διαδικτυακή πλατφόρμα στοχεύει να αναδείξει το σύνολο των πλεονεκτημάτων του νησιού και αναμένεται να αναδειχθεί ως ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο της τουριστικής αγοράς, καθώς περιέχει ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών για τις ομορφιές, τα προϊόντα, την ιστορία και τη μοναδικότητα της Κρήτης. Παράλληλα να λειτουργήσει ως εφαλτήριο για τη δημιουργία όσο το δυνατόν περισσότερων “εξειδικευμένων στην Κρήτη” πρακτόρων, οι οποίοι θα προωθούν με ζήλο τον προορισμό σε όλες τις παραδοσιακές αλλά και νέες αγορές.
Η πλατφόρμα τίθεται σήμερα σε λειτουργία αρχικά πιλοτικά σε όλες τις γαλλόφωνες αγορές, οι οποίες έχουν αποδείξει ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον στη διαδικτυακή εκπαίδευση.
Για την ευρεία διάδοση της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας αλλά και τη σύσφιξη των σχέσεων με τους κύριους παίκτες των ευρωπαϊκών αγορών, η Περιφέρεια προγραμμάτισε στοχευμένες εκδηλώσεις παρουσίασης και
εγκαινίων της πλατφόρμας σε σημαντικές πόλεις της Ευρώπης, με αφετηρία το Παρίσι.
Είναι γνωστό ότι παρ’ όλη την καταγεγραμμένη αύξηση των κρατήσεων μέσω διαδικτύου, πολλοί τουρίστες συνεχίζουν να προτιμούν να κλείνουν τις διακοπές τους, μέσω του έμπιστου ταξιδιωτικού τους γραφείου ή των ευρέως γνωστών Τour Operators.
Η Περιφέρεια Κρήτης είναι η πρώτη στην Ελλάδα που αποφάσισε σε συνεργασία με το μεγαλύτερο διεθνή οργανισμό δια δραστικής τουριστικής εκπαίδευσης, να προχωρήσει στο σχεδιασμό της διαδικτυακής επιμoρφωτικής πλατφόρμας Creteexperts  δεδομένου, ότι οι πράκτορες και οι πωλητές των ταξιδιωτικών γραφείων προωθούν κατά προτεραιότητα τους προορισμούς που γνωρίζουν καλύτερα.
Στόχος της στρατηγικής της Περιφέρειας είναι να παρουσιαστεί η ποικιλομορφία του τουριστικού προϊόντος της Κρήτης όχι μόνο στα υψηλόβαθμα στελέχη των tour – operators και τα ΜΜΕ με τους οποίους πραγματοποιούνται από τους εκπροσώπους της Περιφέρειας  καθ᾽ όλη τη διάρκεια του χρόνου συναντήσεις αλλά και στους τελικούς πωλητές, οι οποίοι έρχονται σε απ᾽ ευθείας επαφή με τους καταναλωτές και τους δυνητικούς επισκέπτες.
Περισσότεροι από 50 γαλλόφωνοι ταξιδιωτικοί πράκτορες, εκπρόσωποι των μεγαλύτερων τουριστικών πρακτορείων και δημοσιογράφοι προσκλήθηκαν στην πρώτη παρουσίαση της  εκπαιδευτικής πλατφόρμας για την Κρήτη στην γαλλική πρωτεύουσα σε μια βραδιά με τα χαρακτηριστικά της παραδοσιακής φιλοξενίας.
Οι εκπρόσωποι της Περιφέρειας, η Αντιπεριφερειάρχης Ρεθύμνου Μαρία Λιονή, και ο Εντεταλμένος Σύμβουλος για θέματα τουρισμού Μιχάλης Βαμιεδάκης, υποδέχτηκαν τους συμμετέχοντες σε ελληνικό εστιατόριο στο κέντρο του Παρισιού.
Οι προσκεκλημένοι είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν με ενδιαφέρον την παρουσίαση του Μιχ. Βαμιεδάκη, ο οποίος τους ενημέρωσε για την πορεία του τουριστικού ρεύματος στην Κρήτη, το σημαντικό ρόλο της γαλλικής αγοράς, τη νέα καμπάνια, τις δράσεις της Περιφέρειας και φυσικά για την πρωτοβουλία σχεδιασμού της νέας εκπαιδευτικής πλατφόρμας.
Στις δηλώσεις τους οι εκπρόσωποι της Περιφέρειας Κρήτης τόνισαν «Η ποικιλομορφία της Κρήτης και το ανθρώπινο πρόσωπο τής κρητικής φιλοξενίας είναι πολύ δύσκολο να αναδειχθούν με τους συνηθισμένους τρόπους προβολής. Πρέπει συνεπώς να επιστρατεύουμε συνεχώς έξυπνους και καινοτόμους τρόπους, ώστε να παρουσιάζουμε όλα τα προτάσεις του νησιού μας στους τουριστικούς φορείς. Η πληρέστερη και στοχευμένη ενημέρωση πωλητών τουριστικών πακέτων σχετικά με το τι μπορεί να προσφέρει η Κρήτη μπορεί να βοηθήσει ουσιαστικά στην αύξηση της ροής των κρατήσεων. Η Γαλλική αγορά παρουσιάζει μεγάλη δυναμική και πιστεύουμε ότι έχει όλες τις προοπτικές αυξηθεί ακόμα περισσότερο στο νησί μας. Επειδή όμως δεν μπορούμε πρακτικά να φέρουμε όλους τους πωλητές στο νησί μας ώστε να το γνωρίσουν από κοντά και να το προωθήσουν, προσπαθούμε να τους δώσουμε όσες περισσότερες εικονικές και διαδραστικές εμπειρίες μπορούμε.»
Στη συνέχεια πράκτορες και δημοσιογράφοι γεύτηκαν παραδοσιακά προϊόντα, και συμμετείχαν στην προετοιμασία κρητικών συνταγών,  τις οποίες  επιμελήθηκε η Λέσχη Αρχιμαγείρων Κρήτης. Η βραδιά συνεχίστηκε με διαδραστικά παιχνίδια γνώσεων και εμπειριών για τις ομορφιές της Κρήτης.
Οι συμμετέχοντες δήλωσαν ενθουσιασμένοι για την πρωτοβουλία και δεσμεύτηκαν να μεταδώσουν την εμπειρία και τις γνώσεις που αποκόμισαν για την Κρήτη σε όλους τους συνεργάτες τους και το γαλλικό κοινό.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Εντός εκτός και επί τα αυτά

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα