Kινούμενο ανάμεσα στο μοσχοπουλημένο Nissan Qashqai και το εγχωρίως «δυσκολότερο», σαφώς, πιο mucho X-Trail, το νέο τέκνο της Renault μπαίνει στην αγορά ως εμβόλιμο στα ομόσταβλα του γαλλοϊαπωνικού ομίλου. Το σήμα του συνιστά υπογραφή της γαλλικής σχολής, άρα διατηρεί το πλεονέκτημα σε εκείνο το κοινό που παραμένει πιστό στον ευρωπαϊκό προσανατολισμό της αυτοκίνησης «ο κόσμος να χαλάσει». Ακόμη και αν σχεδιαστικά είναι κάπως πιο… φλύαρο.
Εξωτερικά, διότι στην καμπίνα ρίχνει το γάντι, κυριολεκτικά, στους εκπροσώπους της Άπω Ανατολής, με σχεδιαστικά ευρήματα και ποιοτικά στοιχεία που ξεχωρίζουν.
Το οδηγήσαμε στα μέρη μας και περάσαμε δύο ώρες πολύ ευχάριστες από τα βουνά έως τις παραλίες της Αττικής. Αυτός, άλλωστε, είναι και ο στόχος της ύπαρξής του, να πηγαίνεις όπου θέλεις, να μη βαριέσαι και να καλύπτεις διάφορες ανάγκες.
Ο μεγαλύτερος αδελφός του Captur μοιάζει πολύ μαζί του με φουσκωμένα φτερά και μεγάλη χρωμιωμένη μάσκα. Το Kadjar έχει μήκος 4.449 χλστ., πλάτος 1.836 χλστ. και ύψος 1.607 χλστ.
Ο περιπετειώδης χαρακτήρας του δηλώνεται μέσα από τις ράγες οροφής την απόσταση των 200 χλστ. από το έδαφος και τα πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος. Παράλληλα διαθέτει LED φώτα ημέρας σε σχήμα «C», επενδύσεις χρωμίου στο πλαίσιο των πλευρικών γυάλινων επιφανειών και πιο χαμηλά στις θύρες, ενώ «πατάει» σε τροχούς 17 και 19 ιντσών.
Γενναιόδωροι είναι οι χώροι για τους επιβάτες του Kadjar, με το μεταξόνιο να ανέρχεται στα 2.646 χλστ., ενώ το πορτμπαγκάζ προσφέρει για τις αποσκευές 527 λίτρα (με κιτ επισκευής ελαστικού), 1.478 λίτρα με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα και δυνατότητα μεταφοράς αντικειμένων με μήκος μεγαλύτερο από τα 2,5 μέτρα όταν αναδιπλωθεί και το κάθισμα του συνοδηγού. Η πρακτικότητα υπεράνω όλων.
Στον δρόμο το νέο μοντέλο μάς άρεσε πολύ στην έκδοση με τον πετρελαιοκινητήρα 1,5 λτ, απόδοσης 110 ίππων (με τιμή βάσης στα 22.340 ευρώ) που τον φοράνε… οι πάντες, μέχρι και οι μικρές Mercedes. Το σύστημα διεύθυνσης εξαιρετικό σε αίσθηση και ακρίβεια, οι αναρτήσεις πραγματικά γαλλικές και η ηχομόνωση το κάτι άλλο.
Σβέλτο, ασφαλές και -λόγω μοτέρ- οικονομικό. Σημειώνουμε ότι στις τετρακίνητες εκδόσεις του Kadjar ο οδηγός επιλέγει από τον περιστροφικό στρογγυλό χειριστήριο ανάμεσα στις θέσεις Lock, Auto και 2WD. Επίσης, θα υπάρχει διαθέσιμη μια βενζινοκίνητη έκδοση, αυτή με τον υπερτροφοδοτούμενο 1.2 TCe των 130 ίππων.
ΠΗΓΗ: Naftemporiki.gr