Μεγάλες καθυστερήσεις στην αποκατάσταση των βλαβών στα ορεινά και ημιορεινά χωριά των Χανίων έχει προκαλέσει το σύστημα δήλωσης τους σε τηλεφωνικό κέντρο στην Αθήνα. Αυτό επισημάνουν κάτοικοι των περιοχών, με πιο πρόσφατο χαρακτηριστικό παράδειγμα το Δήμο Καντάνου- Σελίνου.
«Την Παρασκευή που είχαμε μια δυνατή βροχή με με πήραν τηλέφωνο κάτοικοι από τα Πλεμενιανά και τους Δρυς ότι τους κόπηκε το ρεύμα. Τους είπα να πάρουν τηλέφωνο στις βλάβες του ΔΕΔΔΗΕ και η απάντηση ήταν ότι παίρνουν αλλά έχει αναμονή για πάνω από μισή ώρα! Τηλεφώνησα σε δύο σταθερά που είχα της ΔΕΗ στα Χανιά για βλάβες τα οποία όμως έχουν καταργηθεί και ισχύει πλέον μόνο το 11500. Πήρα τηλέφωνο λοιπόν και περίμενα πάνω από μισή ώρα! Την ίδια στιγμή το συνεργείο του ΔΕΔΔΗΕ στο Σέλινο δεν παρεμβαίνει αν δεν έχει εντολή από την Αθήνα. Έτσι πρακτικά οι κάτοικοι των χωριών αυτών πήραν ρεύμα μετά από 3-4 ώρες» τόνισε στα “Χ.Ν.” ο αντιδήμαρχος Καντάνου-Σελίνου κ. Γιώργος Βακάκης.
Το θέμα θα έλθει προς συζήτηση σε ένα από τα επόμενα δημοτικά συμβούλια Καντάνου-Σελίνου αφού ο Δήμος σκέφτεται να διαμαρτυρηθεί στον ΔΕΔΔΗΕ για την κατάσταση καθώς ο τρόπος δήλωσης των βλαβών δεν εξυπηρετεί ειδικά τις απομακρυσμένες περιοχές.
«Την περασμένη Παρασκευή με την πρώτη βροχή είχαμε πολλές διακοπές ρεύματος σε διάφορα σημεία του Δήμου. Φανταστείτε τι θα γίνει όταν έχουμε πιο έντονες βροχές. Εμείς ζητάμε ένα κέντρο βλαβών σε επίπεδο νομού ώστε η ενημέρωση να είναι άμεση » καταλήγει ο κ. Βακάκης.