Στη Βουλή φέρνει το θέμα του ανοικτού κολυμβητηρίου στη Νέα Χώρα και τη λειτουργία του αθλητικού ξενώνα, ο ΣΥΡΙΖΑ όπως τόνισε ο τομεάρχης Υποδομών και βουλευτής Μαγνησίας του κόμματος κ. Α. Μεϊκόπουλος σε εκδήλωση το απόγευμα της Παρασκευής στα Χανιά.
Μιλώντας για την επίσκεψη στον ΟΑΚ και την ενημέρωση που είχε για θέματα του Νομού ο κ. Μεϊκόπουλος δήλωσε ότι « διαπιστώθηκαν αρκετές, σοβαρές ελλείψεις σε σχέση με την κατασκευή αλλά και το πως ακριβώς θα αξιοποιηθούν χώροι του κολυμβητηρίου. Συμφωνήσαμε με τον Παύλο Πολάκη να διενεργήσουμε κοινοβουλευτικό έλεγχο για το ζήτημα αυτό και να πάρουμε απαντήσεις για το αν ο ξενώνας αθλητών χρησιμοποιείται για να φιλοξενούνται αθλητές από αποστολές που έρχονται στην πόλη ή για άλλους σκοπούς και πως ακριβώς έχει πραγματοποιηθεί αυτό.»
ΓΙΑ ΒΟΑΚ
Στην ομιλία του ο κ. Μεϊκόπουλος επέμεινε ιδιαίτερα στο έργο κατασκευής νέου ΒΟΑΚ κατηγορώντας τη Νέα Δημοκρατία για καθυστερήσεις, υπερτιμολογήσεις και ασυνέπεια λόγων και πράξεων .
Πιο συγκεκριμένα υπογράμμισε πως «αποτελεί όνειρο και υπόσχεση δεκαετιών που έχει μείνει ανεκτέλεστο σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό και σε πάρα πολλές περιπτώσεις δεν έχουν γίνει ούτε καν οι απαραίτητες μελέτες. Μας κάνει εντύπωση ότι παρόλο που ο ΣΥΡΙΖΑ λοιδορήθηκε πάρα πολλές φορές για τον τρόπο που επέλεξε να εκτελέσει τους διαγωνισμούς και να σχεδιάσει το έργο. Εν τέλει η ΝΔ ,μετά από 5 χρόνια καθυστέρησης, επιλέγει τη λογική του ΣΥΡΙΖΑ για την υλοποίηση του έργου με δύο πολύ σημαντικές διαφορές. Διόδια για τους Κρητικούς και εκτόξευση του κόστους από 1,7 δις ευρώ στα 2,5 δις ευρώ.»
Ο αντίλογος – ρωτήσαμε τον κ. Μεϊκόπουλο – είναι ότι η ΝΔ παρέλαβε όπως ανέφερε ο τότε Υπουργός Υποδομών κ. Κ. Καραμανλής “μια μολυβιά στο χάρτη” και όχι ώριμες μελέτες…«Παρέλαβαν τρεις ολοκληρωμένους διαγωνισμούς, εκκρεμούσε η περιβαλλοντική μελέτη για να κατατεθούν έπειτα τεχνικές και οικονομικές προσφορές από τα συμμετέχοντα σχήματα. Επέλεξαν να ακυρώσουν το διαγωνισμό και θα κριθούν και για αυτό, επέλεξαν να διενεργήσουν γεωτεχνικές μελέτες με τη διαδικασία που προβλέπει το δημόσιο και όχι να τις αναθέσουν στα συμμετέχοντα σχήματα όπως είχαμε προβλέψει εμείς ώστε να γίνουν πολύ πιο γρήγορα. Αυτό προκάλεσε πολύ μεγάλες καθυστερήσεις. Επέλεξαν μια λογική η οποία επί της ουσίας υπερτιμολόγησε σε πολύ μεγάλο βαθμό πολλές από τις κατασκευαστικές διαδικασίες με αποτέλεσμα να έχουμε ένα έργο ανολοκλήρωτο, κοστοβόρο και εν τέλει εμείς αδυνατούμε να πιστέψουμε πως θα μπορέσει να εξυπηρετήσεις τις προδιαγραφές για ένα σύγχρονο Ευρωπαϊκό αυτοκινητόδρομο. Εμείς θέλουμε δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, διαχωριστική νησίδα, έτσι γίνονται οι σύγχρονοι αυτοκινητόδρομοι».
Στην επισήμανση ότι πολλοί σύγχρονοι αυτοκινητόδρομοι γίνονται με διόδια ο τομεάρχης Υποδομών σχολίασε ότι αυτό δεν είναι δεδομένο και ότι με βάση τις μετρήσεις που έγιναν το χειμώνα η κίνηση των οχημάτων είναι πολύ μικρή και δεν μπορεί να καλούνται να πληρώσουν οι οδηγοί που κινούνται μέσα στα όρια του Νομού.
Στο θέμα των πυλώνων και των ανεμογεννητριών αναφέρθηκε ο κ. Παύλος Πολάκης μιλώντας για ευθύνες της κυβέρνησης, ενώ υπεραμύνθηκε της δυνατότητας θαλάσσιας διέλευσης του καλωδίου και αντιτάχθηκε στα σχέδια για ανεμογεννήτριες στον ορεινό όγκο.