Η Suzuki, εκμεταλλεύτηκε την συμμετοχή της στην 87η Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, για να αποκαλύψει το νέο Swift. Η καινούργια πρόταση στη κατηγορία των supermini θα κυκλοφορήσει στην ελληνική αγορά στις αρχές Απριλίου. Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία που ανακοινώθηκαν στη Γενεύη το ιαπωνικό μοντέλο θα έχει λογικές τιμές και πλούσιο εξοπλισμό.
Ακόμη και η βασική έκδοση θα εισάγεται με αναβαθμισμένο πακέτο εξοπλισμού, τόνισε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ανώτατο στέλεχος της ελληνικής αντιπροσωπείας, λίγο μετά την παρουσίαση του αυτοκινήτου στους εκπροσώπους των μέσων μαζικής μεταφοράς.
Το μήκος του περιορίσθηκε κατά 10 χιλιοστά σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Το μεταξόνιό είναι κατά 20 χιλιοστά αυξημένο, δημιουργώντας έτσι τις προϋποθέσεις για περισσοτέρους εσωτερικούς χώρους. Σημαντικό νέο στοιχείο που προέκυψε από την καλύτερη διαχείριση των χώρων της καμπίνας και του μεγαλύτερου μεταξονίου είναι η αύξηση της χωρητικότητας του αποθηκευτικού χώρου. Έφθασε τα 265 λίτρα, 54 λίτρα περισσότερα από το υπάρχον Swift. Το νέο μοντέλο είναι επίσης κατά 15 χιλιοστά πιο χαμηλό και κατά 40 χιλιοστά φαρδύτερο.
Χρησιμοποιεί για πρώτη φορά ένα προηγμένο σύστημα εμπρόσθιας ανίχνευσης, το οποίο συνδυάζει μια κάμερα και έναν αισθητήρα laser, που καθιστούν δυνατή την εφαρμογή λειτουργιών ασφάλειας όπως η υποβοήθηση πέδησης, το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας και εκτροπής αυτοκινήτου, και η αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων. Χρησιμοποιεί επίσης ένα χιλιοστομετρικό ραντάρ για τη λειτουργία του συστήματος Adaptive Cruise Control.
Ανακοινώθηκε ότι σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο έχει σημαντικές διαφορές και σε άλλους τομείς: Είναι ελαφρύτερο έως και 12Ο κιλά. Οικονομικό στη κατανάλωση έως και 5% με τον κινητήρα DUALJET. Πιο ήσυχο εως και 3%. Πιο αεροδυναμικό 8%. Μικρότερο κύκλο στροφής 0,4 μ .
πιο αεροδυναμικό. Περισσότερο χώρο 23 χιλ. για τα κεφάλια των επιβατών στο πίσω κάθισμα. Μεγαλύτερη απόσταση 20 χιλ. ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα
Τα κινητήρια σύνολα: Υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού 1.0 BOOSTERJET . Βενζινοκινητήρα 1.2 DUALJET.
Το SHVS (Smart Hybrid Vehicle της Suzuki) χρησιμοποιεί μια ενσωματωμένη ηλεκτρογεννήτρια (ISG), που λειτουργεί τόσο ως δυναμό, όσο και ως ηλεκτροκινητήρας, και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 12 Volt υψηλής ενεργειακής απόδοσης. Βοηθά τον κινητήρα σε περιπτώσεις που συνήθως απαιτείται υψηλή κατανάλωση καυσίμου, όπως για παράδειγμα η εκκίνηση από στάση ή η επιτάχυνση, οπότε το SHVS πετυχαίνει τη μείωση της κατανάλωσης παρέχοντας υποβοήθηση μέσω της ηλεκτρικής ενέργειας που έχει παραχθεί μέσω της πέδησης και έχει αποθηκευτεί στη μπαταρία. Επειδή το σύστημα ISG χρησιμοποιεί ιμάντα, αντί για την παραδοσιακή μίζα, για την επανεκκίνηση του κινητήρα μετά από ένα αυτόματο σταμάτημα, προσφέρει πιο ήσυχη και ομαλή επανεκκίνηση. Το SHVS είναι διαθέσιμο τόσο με τον 1.0 BOOSTERJET όσο και με τον 1.2 DUALJET κινητήρα.