Δυσλειτουργικό, ανεφάρμοστο και εκνευριστικό. Ο λόγος για το “click away’, τη μέθοδο με την οποία λειτουργεί το λιανεμπόριο και στα Χανιά λόγω της πανδημίας και με αυτήν αναγκαστικά πορεύονται έμποροι και καταναλωτές.
Με τα τοπικά μικρομεσαία καταστήματα να δίνουν μάχη επιβίωσης, έστω και η παραμικρή αγορά μπορεί να αποδειχθεί σωτήρια.
Όσοι μπορούμε λοιπόν, αξίζει να ακολουθήσουμε τα βήματα αυτής της διαδικασίας και να προμηθευτούμε κάτι από ένα τοπικό εμπορικό κατάστημα.
Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Τα βήματα είναι απλά:
• Έχουμε στο μυαλό μας τι περίπου αναζητάμε και επικοινωνούμε τηλεφωνικά ή διαδικτυακά με το κατάστημα της επιλογής μας.
• Ο έμπορος μας στέλνει φωτογραφικό υλικό ή βίντεο με τα προϊόντα που μπορεί να μας ενδιαφέρουν ή μας τα περιγράφει αναλυτικά.
• Επιλέγουμε αυτό που θέλουμε κι ενημερώνουμε το κατάστημα για τη μέρα και την ώρα που θα πάμε να αγοράσουμε το προϊόν, πληρώνοντας με την χρεωστική ή πιστωτική μας κάρτα.
• Λαμβάνουμε ένα γραπτό μήνυμα στο κινητό με το οποίο μας γνωστοποιείται η ώρα που μπορούμε να παραλάβουμε την παραγγελία μας.
• Στην είσοδο του καταστήματος πληρώνουμε και παίρνουμε το προϊόν της επιλογής μας.
• Κρατάμε την απόδειξη ή την κάρτα αλλαγής ώστε αν χρειαστεί να αλλάξουμε το προϊόν.
Στο 28ο επεισόδιο, στέλνουμε “6” για εορταστικές μετακινήσεις, ανησυχούμε για νέες πλημμύρες σε περιοχές του νομού Χανίων αλλά… μένουμε αισιόδοξοι για να ζήσουμε περισσότερο.