Η Cosmote διευκολύνει με δωρεάν επικοινωνία τους συνδρομητές της στο νομό Ηρακλείου Κρήτης
Δωρεάν επικοινωνία στους συνδρομητές των περιοχών που επλήγησαν από τον σεισμό στο νομό Ηρακλείου Κρήτης προσφέρει η Cosmote. Συγκεκριμένα προσφέρει δωρεάν 1.500 λεπτά ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα και 15GB για χρήση Internet από το κινητό, σε όλους τους συνδρομητές κινητής – συμβολαίου, καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής – ιδιώτες και επιχειρήσεις, με ισχύ από σήμερα και για 15 ημέρες.
Επιπλέον, για τη διευκόλυνση των συνδρομητών της, η Cosmote αναστέλλει μέχρι και τις 15/10/21 κάθε διαδικασία για – οριστική ή προσωρινή – φραγή για όλους τους συνδρομητές συμβολαίου σταθερής, κινητής και συνδρομητικής τηλεόρασης στις εν λόγω περιοχές.
Όλοι οι δικαιούχοι συνδρομητές ενημερώνονται για την ενεργοποίηση των δωρεάν πακέτων, μέσω γραπτών μηνυμάτων (SMS).
Η Vodafone στηρίζει τους συνδρομητές της στην Κρήτη με δωρεάν επικοινωνία
Δωρεάν επικοινωνία προσφέρει στους συνδρομητές στην Κρήτη η Vodafone Ελλάδας. Συγκεκριμένα, οι συνδρομητές της Vodafone, ιδιώτες και επαγγελματίες, συμβολαίου κινητής, καρτοπρογράμματος και καρτοκινητής που ζουν στις πληγείσες περιοχές της Κρήτης, θα έχουν στη διάθεση τους αυτόματα και δωρεάν για χρήση, από σήμερα και για 15 μέρες:
– 1.500 λεπτά ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα
– 20 GB
Επιπλέον, η Vodafone αναστέλλει τη διαδικασία είσπραξης οφειλών και φραγής εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων για τους κατοίκους των πληγεισών περιοχών έως τις 12 Οκτωβρίου 2021.
Wind: Δωρεάν επικοινωνία για τους συνδρομητές της στο Αρκαλοχώρι Κρήτης
Δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας προσφέρει στους κατοίκους και συνδρομητές της στο Αρκαλοχώρι του Ηρακλείου Κρήτης, η Wind Eλλάς.
Συγκεκριμένα, σε όλους τους:
– πελάτες συμβολαίου κινητής WIND, ιδιώτες αλλά και επιχειρήσεις καθώς και τους
– κατόχους καρτοκινητής WIND F2G ή κάρτας Q
προσφέρεται από σήμερα και για δεκαπέντε (15) ημέρες, δωρεάν χρόνος ομιλίας 1.500 λεπτών προς όλους τους εθνικούς προορισμούς (κινητά και σταθερά) καθώς και 20GB.
Παράλληλα, η WIND σταμάτησε από την πρώτη στιγμή τη διαδικασία φραγής εισερχομένων/ εξερχομένων κλήσεων στις συνδέσεις συμβολαίου για 30 ημέρες. Το κατάστημα της WIND στο Ηράκλειο είναι στη διάθεση των συνδρομητών, δίνοντας άμεση προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση και την κάλυψη των αναγκών όσων έχουν πληγεί από τον σεισμό.
Επιπλέον, η εταιρεία ενημερώνει ότι από την πρώτη στιγμή το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου έχει θέσει υπό 24ωρη παρακολούθηση την περιοχή για άμεση αποκατάσταση τυχόν τεχνικών θεμάτων, χωρίς ωστόσο να χρειαστεί επιτόπια παρέμβαση.