Στο… ημίφως παραμένει το σύνολο του Β.Ο.Α.Κ. από το κόμβο του Βαμβακόπουλου μέχρι και το Καστέλι Κισσάμου, με τα φωτιστικά σώματα που να λειτουργούν στους κόμβους να μετριούνται… στα δάχτυλα του ενός χεριού! Ο ανύπαρκτος φωτισμός κάνει την κίνηση των οχημάτων κάτι παραπάνω από επικίνδυνη ειδικά όταν βρέχει και επικρατούν άσχημες καιρικές συνθήκες.
Μια βραδινή περιήγηση στο δυτικό τμήμα του ΒΟΑΚ είναι αποκαλυπτική των συνθηκών που επικρατούν σε αυτόν:
• ΚΟΜΒΟΣ ΔΡΑΠΑΝΙΑ: Ο ισόπεδος κόμβος παρότι κατασκευάστηκε μόλις πριν από μια 7ετία δεν φωτίζεται στο ελάχιστο, κανένας από τους στύλους δεν λειτουργεί και σε συνδυασμό με το ότι η ορατότητα είναι περιορισμένη κάνει την οδήγηση επικίνδυνη.
• ΚΟΜΒΟΣ ΝΩΠΗΓΕΙΩΝ: Μόλις 4 (!) στύλοι φωτίζουν και μάλιστα αυτοί βρίσκονται μετά τη διασταύρωση προς Κολένι. Αποτέλεσμα τόσο η είσοδος όσο και η έξοδος στον ΒΟΑΚ σε αυτό το σημείο να γίνει με μεγάλες δυσκολίες.
• ΚΟΜΒΟΣ ΚΑΛΥΔΩΝΙΑΣ: Τα φωτάκια προειδοποίησης για τα έργα εκτέλεσης του καλωδίου είναι σχεδόν τα μοναδικά που …φωτίζουν σε αυτόν τον κόμβο καθώς ο κεντρικός φωτισμός είναι ανύπαρκτος.
• ΚΟΜΒΟΣ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ: Κάτι λιγότερο από το 50% των φωτιστικών σωμάτων λειτουργεί, με αποτέλεσμα ο φωτισμός να μην είναι αρκετός.
• ΚΟΜΒΟΣ ΤΑΥΡΩΝΙΤΗ: Ίδια η κατάσταση και στον κόμβο του Ταυρωνίτη με ελάχιστα φώτα να λειτουργούν.
• ΚΟΜΒΟΣ ΠΛΑΤΑΝΙΑ: Στο συγκεκριμένο κόμβο εν ενεργεία είναι μόνο 15 φώτα και αυτά όλα στη βόρεια πλευρά του κόμβου, αντίθετα δεν λειτουργεί κανένα στη νότια πλευρά.
• ΚΟΜΒΟΣ ΓΑΛΑΤΑ: Λιγοστά είναι τα φώτα και στο συγκεκριμένο κόμβο με το μεγαλύτερο μέρος του να παραμένει στο σκοτάδι. Η κατάσταση βελτιώνεται στον κόμβο του Βαμβακόπουλου όπου μέχρι και τη Σούδα η κατάσταση είναι σίγουρα καλύτερη καθώς ο ΒΟΑΚ φωτίζεται αρκετά καλά. Ωστόσο το τμήμα από το Βαμβακόπουλο μέχρι το Καστέλι Κισάμου δεν είναι υπερβολή να ειπωθεί ότι είναι βυθισμένο στο σκοτάδι.