Με μονοψήφιο αριθμό πελατών ξεκίνησαν τη λειτουργία τους ορισμένα από τα 12μηνης λειτουργίας ξενοδοχεία της πόλης των Χανίων.
Με εμπορικούς αντιπροσώπους ως επί το πλείστον μοναδικούς πελάτες, με μέτρα ασφαλείας και όλο το αναγκαίο προσωπικό ξεκίνησαν κάποια ξενοδοχεία πόλης να λειτουργούν και το επόμενο διάστημα, εντός του Ιουνίου αναμένεται να αρχίσουν και τα υπόλοιπα.
Mοναδική ελπίδα ο Ιούλιος και αν τότε ξεκινήσει κάποια έστω και υποτυπώδη τουριστική κίνηση.
«Δουλέψαμε μετά από δυόμιση μήνες, με ελάχιστα άτομα, στελέχη εταιρειών, αντιπροσώπους, πωλητές. Ξεκινήσαμε με μειωμένο προσωπικό, το οποίο το εκπαιδεύσαμε πάρα πολύ πάνω στους κανόνες λειτουργίας που μόνο την Κυριακή 31 Μαίου μας ήλθε το οριστικό κείμενο με τα υγειονομικά μέτρα, καθυστέρησε πάρα πολύ μόλις μια μέρα πριν αρχίσουμε, επίσης υπάρχει και ασάφεια σε ότι αφορά τι θα συμβεί αν -ου μη γένοιτο – έχουμε κάποιο κρούσμα» τόνισε ο κ. Nίκος Περογιάννης από το ξενοδοχείο “Σαμαριά”.
Ο ίδιος μας επισημαίνει τα μέτρα ασφαλείας που έχουν παρθεί (αντισηπτικά, απομάκρυνση των διακοσμητικών και άλλων αντικειμένων, ακόμα πιο αυστηρή καθαριότητα όταν ένα δωμάτιο δοθεί προς ενοικίαση την ίδια μέρα κ.α.)
«Τον Ιούνιο δεν θα δούμε μεταβολές, θα έχουμε λιγοστό κόσμο. Από τον Ιούλιο ελπίζουμε να ξεκινήσουν οι πτήσεις να αρχίσουν οι low cost ώστε να έχουμε κάποιο κόσμο από το εξωτερικό. Τώρα ξεκινήσαμε χωρίς μπουφέ και με πρωϊνό “αλά καρτ” καθώς έχουμε λιγοστούς πελάτες» λέει ο κ. Περογιάννης.
«Μετά από δυόμιση μήνες ξεκινήσαμε και πάλι αλλά το μέλλον προμηνύεται δυσοίωνο» σημειώνει ο κ. Γιώργος Βουγιουκαλάκης του ξενοδοχείου “Νεφέλη” και συμπληρώνει «τα ξενοδοχεία τα εποχικά που δεν θα δουλέψουν δεν έχουν ούτε έσοδα, ούτε και έξοδα. Εμείς όμως οι 12μηνης λειτουργίας; Έχω 11 υπαλλήλους, δεν μπορώ να τους απολύσω γιατί είναι 20 χρόνια στην επιχείρηση και η αποζημίωση θα είναι μεγάλη, ούτε σε άδεια άνευ αποδοχών μπορώ να τους έχω, αλλά την ίδια στιγμή δεν έχω και πελάτες! Δεν βλέπω διέξοδο για αυτό και θα δείτε ότι πολλές επιχειρήσεις θα πτωχεύσουν». Ο κ. Βουγιουκαλάκης μας αναφέρει πως ξεκίνησε με πρώτους πελάτες εμπορικούς αντιπροσώπους. «Έχουμε μια πληρότητα 15% από την οποία δεν είμαστε βιώσιμοι. Φυσικά έχουμε λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, απολυμαντικά, γάντια, πινακίδες, ιδιαίτερη προσοχή και φροντίδα στα πρωινά που σερβίρονται στους πελάτες στα τραπέζια τους. Γενικά κάνουμε ότι μπορούμε καλύτερο αλλά όταν δεν έχεις κόσμο πως θα επιβιώσεις» καταλήγει.