Στην ίδρυση της Διεπαγγελματικής Οργάνωσης για τη Φέτα προχώρησαν εκπρόσωποι κτηνοτρόφων, μεταποιητών και βιομηχάνων σε σύσκεψη, διάρκειας 7 ωρών που πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, παρουσία της ηγεσίας του. Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ/ΜΠΕ, «είμαστε χαρούμενοι γιατί καταφέραμε να υλοποιήσουμε μια προσωπική δέσμευση του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, την οποία είχε αναλάβει ήδη πριν της εκλογές» δήλωσε ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Μάκης Βορίδης, προσθέτοντας ότι «η Διεπαγγελματική Οργάνωση θα είναι αρκετά σημαντική γιατί θα μας εκπροσωπεί σε αρκετά διεθνή φόρα όπου γίνονται διαπραγματεύσεις για τη προστασία του ΠΟΠ προϊόντος σε εμπορικές συμφωνίες».
Σημείωσε ότι μέσα στις επόμενες ημέρες όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς θα συνυπογράφουν ένα σχέδιο καταστατικού και «θα προχωρήσουν στην κατάθεση ενός ενιαίου φακέλου που εν συνεχεία το υπουργείο θα εγκρίνει».
«Η φέτα είναι το νούμερο ένα κτηνοτροφικό μεταποιημένο εξαγώγιμο προϊόν της Ελλάδας» δήλωσε από την πλευρά του ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Κώστας Σκρέκας, συμπληρώνοντας πως με τη συγκρότηση διεπαγγελματικής θα δοθεί τεράστια δυνατότητα στο προϊόν «να παρέχει τα έσοδα τα οποία πρέπει σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα, ξεκινώντας από τον κτηνοτρόφο και να πάρει τη θέση που του αρμόζει στην υποστήριξη της εθνικής οικονομίας και μέσα από αυτό στο εισόδημα των παραγωγών».
Για μια κεντρική προεκλογική δέσμευση της Νέας Δημοκρατίας και του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη που αποκτά «σάρκα και οστά» μίλησε η υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Φωτεινή Αραμπατζή, η οποία επισήμανε πως με τη δημιουργία της Διεπαγγελματικής Οργάνωσης προασπίζεται το «εθνικό μας προϊόν».
Θετική η εξέλιξη της Διεπαγγελματικής πρόσθεσε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Γαλακτοκομικών Προϊόντων, Χρήστος Αποστολόπουλος, υπογραμμίζοντας ωστόσο «δεν πρέπει να μας εφησυχάσει γιατί το σημαντικότερο είναι πώς θα λειτουργήσει αυτό που ιδρύθηκε και όχι ότι ιδρύθηκε. Το ότι ιδρύθηκε ήταν ο μεγάλος σκόπελος, αλλά η δουλειά είναι από εδώ και πέρα».
Στόχος, ανέφερε, είναι να «δώσει αξία στο προϊόν με πολλούς τρόπους. Όχι μόνο προωθώντας το, αλλά διασφαλίζοντας την εμπιστοσύνη του καταναλωτή ότι αυτό το προϊόν που αγοράζει είναι άξιο των χρημάτων που δίνει και νόμιμο. Ότι τηρεί το πρότυπο που τηρεί η νομοθεσία. Πρέπει να είμαστε αυστηροί σε όποιον σκεφτεί να κάνει το αντίθετο».