Με αφορμή το άνοιγμα των καταστημάτων εστίασης και αναψυχής η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, παραθέτει με ανακοίνωσή της συμβουλές που αφορούν στους τιμοκαταλόγους, τη χρέωση Κουβέρ και το δελτίο παραπόνων. Οπως μεταξύ άλλων τονίζει, όλα τα εστιατόρια είναι υποχρεωμένα να έχουν αναρτημένο ενημερωμένο τιμοκατάλογο στην είσοδο του καταστήματος, επίσης πρέπει να έχουν έναν τιμοκατάλογο ανά δύο τραπέζια και να τον διαθέτουν σε κάθε πελάτη πριν από την παραγγελία. Τονίζει ακόμη ότι δεν επιτρέπεται η χρέωση “κουβέρ”, ενώ κανένα προϊόν (π.χ. εμφιαλωμένο νερό και ψωμί) δεν προσφέρεται και χρεώνεται χωρίς τη συναίνεση του πελάτη. Τα εστιατόρια, υποχρεούνται να τηρούν «Δελτίο Παραπόνων» σε ειδική θήκη, σε εμφανές σημείο στην έξοδο του καταστήματος εις τριπλούν, ώστε να συμπληρώνεται από τον καταναλωτή, εφόσον έχει παράπονο και να αποστέλλεται στο αρμόδιο Τμήμα Εμπορίου κάθε Περιφέρειας τονίζει ακόμη η Ενωση.