Συνεχίζει την υποστήριξή του σε δράσεις προστασίας των τίγρεων το brand Kenzo με δεύτερη capsule συλλογή σε συνεργασία με την οργάνωση WWF.
Η συλλογή Kenzo x WWF, που κυκλοφορεί στις 22 Μαρτίου, έχει το σήμα κατατεθέν, την τίγρη του Kenzo σε νέα γραφικά, σε φούτερ μπλούζες και ζακέτες και T-shirts και και έχει φτιαχτεί με 100% οργανικό βαμβάκι πιστοποιημένο από τον Global Organic Textile Standard (GOTS).
Για κάθε κομμάτι που πωλείται, το brand Kenzo δεσμεύεται να δωρίσει 10 δολάρια για τον φιλόδοξο στόχο του TX2, τον διπλασιασμό του πληθυσμού των τίγρεων στην άγρια φύση έως το 2022, το επόμενο Έτος της Τίγρης στο σεληνιακό ημερολόγιο, σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2010.