Στις ανερχόμενες διεθνείς τάσεις στον τουρισμό και ειδικότερα στη σημασία διασύνδεσης του τουρισμού με τον πολιτισμό, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων η CEO της Μarketing Greece, Ιωάννα Δρέττα, κατά τη διάρκεια επίσκεψής της στη Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του Πολυτεχνείου Κρήτης, όπου είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τους φοιτητές.
Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση «η επίσκεψη της Marketing Greece στα Χανιά, την Τέταρτη, 22 Νοεμβρίου, εντάσσεται στο πλαίσιο της συνεργασίας του ΣΕΤΕ με τη Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του Πολυτεχνείου Κρήτης, για το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στο αντικείμενο «Χώρος, Σχεδιασμός, και Δομημένο Περιβάλλον».
Πρόκειται για μια σειρά ενεργειών που έχει αναπτύξει ο ΣΕΤΕ με το Πολυτεχνείο Κρήτης και ειδικότερα τους μεταπτυχιακούς φοιτητές, με ειδίκευση «Τουρισμός, πολιτισμός και μεσογειακός χώρος: Σύγχρονες σχεδιαστικές προσεγγίσεις» που ξεκίνησε το περασμένο καλοκαίρι και θα κορυφωθεί στο τέλος της ακαδημαϊκής χρονιάς, το 2020, με την απονομή «Βραβείου Αριστείας» στον απόφοιτο με την καλύτερη επίδοση στο εν λόγω μεταπτυχιακό πρόγραμμα.
Η κα Δρέττα στη συζήτηση που είχε με τους φοιτητές, στάθηκε ιδιαίτερα στην ανάγκη προώθησης των εννοιών της αειφορίας και της διασύνδεσης του τουρισμού με τον πολιτισμό, ως απαραίτητη συνθήκη για τη βιώσιμη ανάπτυξη του τουριστικού τομέα στη χώρα μας. Επίσης, ανέδειξε τον ρόλο που μπορούν να διαδραματίσουν προς αυτή την κατεύθυνση εκπαιδευτικά ιδρύματα, όπως η Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του Πολυτεχνείου Κρήτης.
Τέλος, η CEO της Marketing Greece μίλησε για την αξία της συνεργασίας στο πλαίσιο των προγραμμάτων προβολής των προορισμών αλλά και για τις συνέργειες που μπορούν να στηρίξουν τις προσπάθειες διαμόρφωσης του τουριστικού προϊόντος των περιοχών»