Σε χώρο στάθμευσης έχει μετατραπεί το βόρειο τμήμα της πλατείας 1866, ενδεικτική η φωτογραφία μας το μεσημέρι της Δευτέρας.
Λογικό θα πει κάποιος αφού οι εργασίες που γίνονται στην περιοχή έχουν περιορίσει τον αριθμό των θέσεων στάθμευσης ωστόσο αν έτσι λύνεται το θέμα του “πάρκινγκ” ας κάνουμε τις πλατείες και τα πάρκα χώρους για τα δίκυκλα και τα αυτοκίνητα μας…
Λύσεις απαιτούνται πραγματικές που θα πρέπει να έχουν δρομολογηθεί πριν την έναρξη των εργασιών …
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο για την και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας,
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.
Τα δίκυκλα είναι η λύση στο κυκλοφοριακό αλλά απαιτούνται χώροι στάθμευσης ασφαλείς και χωροθετημένες σωστά ώστε να μην γίνονται παρεκτροπές, επειδή μπορεί να γίνουν μήλον της Έριδος μεταξύ δικυκλιστών και αυτοκινητιστών.
Οι σιδερένιες μπάρες στις σωστές αποστάσεις από το πεζοδρόμιο ώστε και τα δίκυκλα να χωράνε αλλά τα αυτοκίνητα να μην μπορούν να σταθμεύουν μπροστά τους απομονώνοντας στην ουσία τον χώρο στάθμευσης των δικύκλων.
Υ.Γ. Τον χώρο που καταλαμβάνουν έξι (6) δίκυκλα σωστά παρκαρισμένα με ισάριθμους τουλάχιστον αναβάτες τον καταλαμβάνει ένα (1) μόνο αυτοκίνητο με πιθανόν… ένα (1) άτομο.
Τα συμπεράσματα δικά σας.