«Πώς εξηγείται ότι η τιμή του υγραερίου κίνησης για τα αυτοκίνητα στην Αθήνα είναι 80-85 λεπτά και στα Χανιά 30-35 λεπτά πιο ακριβό; Πώς δικαιολογείται αυτό το πράγμα;» μας ρωτούσε αναγνώστης μας. Το ίδιο ερώτημα θέσαμε στον πρόεδρο της “Ένωσης Βενζινοπωλών Ν. Χανίων” κ. Δρακακάκη.
«Η τιμή στα Χανιά στα 10 πρατήρια είναι από 1,13 έως 1,16 . Η Αθήνα πουλάει από 80 έως 1 ευρώ. Άρα η διαφορά μας δεν είναι μεγάλη και έχει να κάνει ότι το υγραέριο κίνησης μεταφέρεται με βυτιοφόρο που έρχεται από την Αθήνα στην Κρήτη και όχι με φορτηγό πλοίο όπως γίνεται με τη βενζίνη κίνησης που τη φέρνουν στον Αγ. Ονούφριο. Για αυτό το λόγο και πουλιέται πιο ακριβά» ήταν η απάντηση του.
Σε κάθε περίπτωση όταν δεν υπάρχουν δεξαμενές για την αποθήκευση του υγραερίου κίνησης, τέτοιες διαφορές στην τιμή είναι δυστυχώς αναμενόμενες.
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο για την και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας,
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.