ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ: Πολλά κι ενδιαφέροντα μάθαμε πάλι απο τον υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στην Κρήτη. Επιβεβαιώθηκε, ότι στην περίπτωση του αεροδρομίου Καστελίου Ηρακλείου έχει προβλεφθεί το 2% των εσόδων του να πηγαίνει στον εκεί Δήμο και 2% στην Περιφέρεια. Κάτι τέτοιο άραγε δεν μπορούσε να προβλεφθεί και στη συμφωνία με τη Fraport για τα Χανιά; Κι εδώ δε μας φταίει το Ηράκλειο. Η αδιαφορία μας φταίει. Τοπικών βουλευτών και Δήμου που δεν το “κυνήγησαν” το θέμα.
ΡΑΒΕ – ΞΗΛΩΝΕ: Δεν άρεσε στο Υπουργείο η μελέτη του Ο.Α.Κ. για τον νέο αυτοκινητόδρομο και προωθεί νέα; Ο κ. Σπίρτζης μίλησε για νέα χάραξη, που σύμφωνα με πληροφορίες αφορά κυρίως το κομμάτι Ρέθυμνο – Ηράκλειο δανειζόμενα πολλά στοιχεία της ιδέας που είχε παρουσιάσει μέσα από τα “Χ.ν.” τον περασμένο Σεπτέμβρη ο πρώην δήμαρχος Ηρακλείου, Γιάννης Κουράκης. Με λίγα λόγια θα πάει στον κάλαθο των αχρήστων η μελέτη που συνέταξε ο Ο.Α.Κ..
ΜΕΛΕΤΗΤΕΣ: Μένει πλέον να μάθουμε ποιος κάνει αυτή τη νέα μελέτη. Λέτε να δούμε κάποια γνώριμη εργολαβική εταιρεία πίσω από αυτό; Γιατί αρκετοί αυτό φοβούνται ή προσδοκούν. Ανάλογα τις… ορέξεις τους.
ΑΠΑΞΙΩΣΗ: Σε κάθε περίπτωση η εξέλιξη αυτή “αδειάζει” τελείως τον Οργανισμό Ανάπτυξης και έρχεται να… κουμπώσει στην επικείμενη λειτουργία της ΕΥΔΕ Κρήτης με έδρα το Ηράκλειο που θα αναλάβει το έργο του Β.Ο.Α.Κ. (για το οποίο συστήθηκε ο Ο.Α.Κ.) και έχουν ήδη βρεθεί οι μηχανικοί που θα την στελεχώσουν και ο τεχνικός διευθυντής. Ολοκληρώνεται λοιπόν σιγά – σιγά το σχέδιο απαξίωσης που φαινόταν να έχει εξαρχής το Υπουργείο Υποδομών. Αλλωστε ο κ. Σπίρτζης ανακοίνωσε και «ξερίζωμα του παλαιοκομματικού μηχανισμού». Αντε να δούμε ποιος θα κάνει την… Ιφιγένεια ετούτη τη φορά.
/Και εμεις που περιμεναμε ΒΟΑΚ….διαβαστε τα ΧΝ της 8/2/2018.