Κύριε διευθυντά,
θα ήθελα να εκφράσω το πρόβλημά μου μέσω της αξιόλογης και αξιόπιστης εφημερίδας σας.
Την Παρασκευή 29 Ιουνίου περίμενα στη στάση ΚΤΕΛ στη Χώρα Σφακίων το δρομολόγιο των 6.30 μ.μ. για να μεταβώ στη Σούδα να πάρω το καράβι για Πειραιά όπως κάνω εδώ και πολλά χρόνια που έρχομαι για διακοπές στη νότια Κρήτη. Στις 6.25 πληροφορούμαστε οι περίπου 20 αναμένοντες επιβάτες ότι δεν θα πραγματοποιηθεί το δρομολόγιο γιατί το καράβι που φέρνει και άλλους επιβάτες από την Αγ. Ρουμέλη θα έρθει μετά τις 9 μ.μ.( γνωρίζουμε ότι συνήθως περιμένουμε και το καράβι από Γαύδο και από Αγ. Ρουμέλη για λίγο – μέχρι τις 7 μ.μ. αλλά όχι και μεχρι 9 μ.μ.) Φυσικά θα ήταν αδύνατο να προλάβουμε το καράβι από Σούδα για Πειραιά που έφευγε στις 9 μ.μ.
Ολος ο πρόγραμματισμός του υπόλοιπου ταξιδιού μας αναστατώνεται και χάνουμε πτήσεις και άλλα.
Ποιος είναι αυτός ο κύριος και πώς μπορεί να αναβάλει προγραμματισμένα δρομολόγια του ΚΤΕΛ Χανίων;;; Χωρίς κανένα σεβασμό στους ταξιδιώτες, καμία λογική στην ακύρωση του δρομολογίου.
Προσπαθώ να είμαι πολύ ευγενική στις εκφράσεις μου αλλα θα μπορούσα πραγματικά να εκφέρω πολλα ακατάλληλα επίθετα για τον κύριο που ευθύνεται. Εχει βουλιάξει η Κρήτη από Τουρισμό και μάλλον δεν υπάρχει καμία λογική πλέον στις πράξεις των Κρητικών;
Φαντάζεστε πώς νοιώθει ο ταξιδιώτης που δεν μπορεί να προλάβει τον επόμενο προορισμό του από μια αδιανόητη απόφαση όπως αυτή; Δεν γνωρίζω τι θέση έχει στα ΚΤΕΛ ο συγκεκριμένος κύριος (στη διάθεσή σας το επίθετό του), το όνομα του οποίου μου έδωσε ο οδηγός του ΚΤΕΛ που δεν θα εκτελούσε το δρομολόγιο.
Εύχομαι να μην ξανασυμβεί αυτό και οι υπεύθυνοι να μου δώσουν μια λογική απάντηση για την ταλαιπωρία που έχω υποστεί μαζί με άλλους ταξιδιώτες.
Καλό καλοκαίρι και καλή φώτιση!!!!
Πολυξένη Τσορμπατζόγλου