» Μαθητές μιλούν στα “Χ.ν.” για την εμπειρία της εξέτασης
Ικανοποιημένοι για τα γραπτά τους, αισιόδοξοι για την περαιτέρω πορεία των εξετάσεων και με καλή διάθεση εξήλθαν από τα εξεταστικά κέντρα οι περισσότεροι Χανιώτες μαθητές που χθες εξετάστηκαν σε Αρχαία, Μαθηματικά και Βιολογία.
Τα θέματα όπως είπαν όλοι στα “Χανιώτικα νέα” ήταν «μέτριας δυσκολίας» και όσοι είχαν προετοιμαστεί καλά «μπορούσαν να γράψουν άριστα». Την Πέμπτη οι απόφοιτοι των ΓΕΛ εξετάζονται στα Λατινικά, τη Χημεία και την Πληροφορική.
ΕΥΚΟΛΑ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ
«Για όποιον είχε διαβάσει τα θέματα ήταν εύκολα και μπορούσες να γράψεις. Πιστεύω ότι πήγα καλά» μας δηλώνει η Μαριλένα Σκουλάκη που θα ήθελε να εισαχθεί σε σχολή κοινωνιολογίας, ενώ η φίλη της Σοφία Καρύγιαννη επισημαίνει πως «για μένα που δεν διάβαζα πολύ είχαν μια δυσκολία τα θέματα, ελπίζω να πήγα καλά».
Η Μαρία Τσουρουνάκη πάλι εκτιμά πως τα θέματα «ήταν μέτριας δυσκολίας, ούτε πολύ εύκολα, ούτε πολύ δύσκολα. Δεν ανέμενα να μπει Αριστοτέλης στο γνωστό και περίμενα πιο δύσκολο το αδίδακτο. Όποιος πάντως είχε διαβάσει πήγε καλά». Στόχος της Μαρίας είναι το Παιδαγωγικό Ρεθύμνου.
«Τα αρχαία είναι το αγαπημένο μου μάθημα, ήλθα αγχωμένη αλλά τα θέματα ήταν πολύ ωραία. “Έπεσε” Αριστοτέλης» μας λέει η Ειρηλένα Φραγγεδάκη που εμφανίζεται πολύ ευχαριστημένη από τα γραπτά της μέχρι τώρα που τις δίνουν “αέρα” για να μπει στο Ιστορικό-Αρχαιολογικό.
«Τα θέματα ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας, θα δείξει πως πήγαμε, περιμένουμε τα αποτελέσματα. Προσωπικά θα ήθελα να μπω σε σχολή Ψυχολογίας» υπογραμμίζει η Ράνια Πρωτοψάλτη.
ΣΤΗ ΒΙΟΛΟΓΙΑ
Βιολογία με επιθυμία να μπει στην Ιατρική έδωσε ο Νίκος Γαλανάκης. «Κάποια ερωτήματα ήταν δύσκολα, ένα πολλαπλής και το Γ΄ θέμα είχαν δυσκολίες στην εφαρμογή τους. Το Β΄ ήθελε θεωρία, το Δ ΄ νομίζω ότι ήταν αρκετά βατό. Πιστεύω ότι τα θέματα έδιναν την ευκαιρία να γράψεις καλά αν και κάποια είχαν δυσκολίες και μπορούσες να χάσεις από εκεί» αναφέρει.
ΧΩΡΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Μαθηματικά έδωσε η Ελένη. «Το Α΄ και το Δ΄ θέμα ήταν εύκολα, τα υπόλοιπα με δυσκόλεψαν λίγο, σε γενικές γραμμές για το διάβασμα που έκανα πήγα καλά» αναφέρει, που θα ήθελε να εισαχθεί σε σχολή που να έχει σχέση με την Πληροφορική.
«Τα θέματα που μπήκαν τα είχαμε δουλέψει όλο το χρόνο, τα είχαμε εξασκήσει και πιστεύω ότι αν είχες διαβάσεις θα έχεις γράψει εξαιρετικά» δηλώνει ο Νίκος Λυκούδης που θα επιθυμούσε να μπει σε σχολή της Αστυνομίας ή σε λογιστική σχολή στην Αθήνα. «Μέχρι τώρα είμαι πολύ ευχαριστημένος από τα γραπτά μου» καταλήγει.
Για την Γκαμπριέλα τα θέματα έκρυβαν δυσκολίες μας εξομολογείται αφού «είχα προετοιμαστεί αρκετά καλά, αν και είχα κενά από τις προηγούμενες χρονιές, θα ήθελα να πάω καλύτερα, στην έκθεση είμαι σχετικά καλυμμένη και μακάρι να περάσω στη σχόλη μάρκετιγκ που επιθυμώ».
«Τα θέματα δεν ήταν ούτε εύκολα, ούτε δύσκολα» υπογραμμίζει ο Γιώργος Μαρνελάκης που πιστεύει πως «για τα δεδομένα μου έχω πάει καλά, σε ικανοποιητικό βαθμό ώστε να περάσω στη σχολή Μηχανικών Παραγωγής Διοίκησης στα Χανιά ή στη Ξάνθη δεν έχω αποφασίσει ακόμα το μέρος». Από τη μεριά της η Αθηνά Μποτωνάκη τονίζει πως «είχαμε προετοιμαστεί για πιο δύσκολα θέματα, σε σχέση με αυτά που κάναμε όλη τη χρονιά ήταν ευκολότερα τα θέματα που μπήκαν. Υπήρχαν κάποια πράγματα που έπρεπε να προσέξεις, οι εκφωνήσεις ήταν πολλή σαφείς, ξεκάθαρες». Η Αθηνά θέλει να σπουδάσει στην ΑΣΟΕΕ στη σχολή διεθνών και ευρωπαϊκών σπουδών.
Ο Χάρης Διγενάκης δηλώνει ότι τα θέματα «ήταν βατά, όποιος είχε προετοιμαστεί δεν πιστεύω να είχε κανένα πρόβλημα». Ο Χάρης έχει επιθυμία να εισαχθεί σε μια Πολυτεχνική Σχολή. «Μέχρι το τρίτο θέμα τα θέματα ήταν καλά για προετοιμασμένους μαθητές ,έγραφες, στο Δ 4 ήθελε αρκετό χρόνο, προσοχή και ψυχραιμία, θεωρώ ότι τα πήγα καλά και ελπίζω όλα τα παιδιά να περάσουν όπου θέλουν» σημειώνει η Ειρήνη Ηλιάκη που θέλει να περάσει Πολιτικός Μηχανικός.
«Τα θέματα ήταν κατανοητά» επισημαίνει η Κατερίνα Φελεσάκη προσθέτοντας πως «η θεωρία αν είχες διαβάσει τα βασικά έγραφες». Η Κατερίνα επιθυμεί να μπει στη Γυμναστική Ακαδημία.