Δάσκαλος, 51 ετών, συνελήφθη στη Θεσσαλονίκη κατηγορούμενος για ασελγείς πράξεις σε βάρος μαθητριών του. Ο εκπαιδευτικός, που είναι και πατέρας, συνελήφθη χθες από αστυνομικούς του τμήματος προστασίας ανηλίκων της Ασφάλειας Θεσσαλονίκης και οδηγείται σε ανακριτή προκειμένου να απολογηθεί.
Η υπόθεση άρχισε να ερευνάται ύστερα από καταγγελία ανήλικης μαθήτριας, ενώ ακολούθησαν παρόμοιες καταγγελίες της διεύθυνσης του σχολείου όπου δίδασκε και εκπροσώπου της αρμόδιας διεύθυνσης πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με όσα καταγγέλθηκαν, ο συλληφθείς δάσκαλός από το 2011 προέβη κατ’ επανάληψη σε ασελγείς πράξεις εναντίον συνολικά δέκα μαθητριών, ηλικίας από 10 έως 13 ετών σήμερα. Κατά τις ίδιες καταγγελίες, σε ορισμένες περιπτώσεις έδινε «χαρτζιλίκι» στα θύματά του προκειμένου να ικανοποιήσει τις νοσηρές ορέξεις του, ενώ φέρεται πως χρησιμοποιούσε απειλές σε βάρος των μαθητριών, ώστε αυτές να κρατήσουν κλειστά τα στόματά τους και να μην αποκαλύψουν τίποτα στους οικείους τους.
Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για αποπλάνηση παιδιών, προσβολή της γενετήσιας αξιοπρέπειας, κατάχρηση ανηλίκων σε ασέλγεια, ασέλγεια σε ανήλικο έναντι αμοιβής και απειλή.
Κατά πληροφορίες, ο 51 ετών άνδρας απομακρύνθηκε το τελευταίο διάστημα από το δημοτικό σχολείο, όπου υπηρετούσε, ύστερα από τις καταγγελίες που έφτασαν στη διεύθυνση του σχολείου για τη δράση του.
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο για την και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας,
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.