Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024

Τι αλλάζει στο υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Αλλαγές στη σύσταση του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης έφερε το Προεδρικό Διάταγμα, χθες, Τρίτη 27 Ιουνίου.

Ειδικότερα, οι αρμοδιότητες της Γενικής Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών μεταφέρονται στη γενική γραμματεία Εσωτερικών και Οργάνωσης του υπουργείου Εσωτερικών, ως σύνολο αρμοδιοτήτων, οργανικών μονάδων και θέσεων προσωπικού.

Επίσης, σύμφωνα με το ίδιο προεδρικό διάταγμα προβλέπεται ότι η Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών των άρθρων 15 επ. του π.δ. 40/2020 (Α’ 85) και η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ.) των άρθρων 25 επ. του π.δ. 40/2020 του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης συγχωνεύονται σε μία γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, στην οποία μεταφέρονται, ως σύνολο αρμοδιοτήτων, οργανικών μονάδων, θέσεων προσωπικού και εποπτευόμενων φορέων, οι συγχωνευόμενες γενικές γραμματείες.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα