Ξεκάθαρες γίνονται πλέον στην τοπική οικονομία οι επιπτώσεις της μείωσης των αεροπορικών δρομολογίων στο αεροδρόμιο “Δασκαλογιάννης”. Οι άνθρωποι της αγοράς, επιβεβαιώνουν ότι τον φετινό χειμώνα τον περνάμε μεταξύ… συγγενών και φίλων. Επισκέπτης ουδείς.
Γίνεται λοιπόν σαφές ότι ήταν απόλυτα δικαιολογημένες τόσο οι αντιδράσεις για το ξεπούλημα του αεροδρομίου της Δυτικής Κρήτης όσο και για την πολιτική που φαίνεται να ακολουθεί η Fraport στη διαχείριση του αερολιμένα.
Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει καμία ενημέρωση για το αν ο “επενδυτής” είναι σε επαφή με αεροπορικές εταιρείες για να προσελκύσει περισσότερες πτήσεις στο “Δασκαλογιάννης”. Την ίδια ώρα, στο Ηράκλειο ανακοινώνονται τακτικά νέες συμφωνίες, νέες συνδέσεις του “Νίκος Καζαντζάκης” με την Ευρώπη.
Εδώ, στα Χανιά, περιμένουμε την 25η Μαρτίου όχι για την παρέλαση, αλλά για υποδεχθούμε ξανά τις πτήσεις της Ryanair που θα “σπάσουν” το μονοπώλιο το οποίο έχει διαμορφωθεί από το Νοέμβριο, ανεβάζοντας σημαντικά τις τιμές των εισιτηρίων.
Μέχρι τότε όμως τι γίνεται; Τι σχέδια έχει ακριβώς η Fraport για το μέλλον του αεροδρομίου της Δυτικής Κρήτης και πότε σκοπεύει να τα παρουσιάσει, αν υπάρχουν;
Αυτά και άλλα πολλά είναι ερωτήματα που πρέπει να τεθούν επιτακτικά προς τη γερμανική κοινοπραξία. Από την τοπική αυτοδιοίκηση αλλά και από φορείς όπως το ΕΒΕΧ.
Ειδάλλως ας παραδεχθούμε ότι έχουμε αφήσει τις τύχες του τουρισμού των Χανίων στις ορέξεις του “επενδυτή” και ας σταματήσουμε τα παχιά λόγια περί χειμερινού τουρισμού.