Δευτέρα, 7 Οκτωβρίου, 2024

Τιμής Ενεκεν: Έν συμπρωτευούση τής Ελλάδος Θεσσαλονίκη τη 9η- 9ου- 2022.

Σύντομος παρουσίασις του παρόντος βιβλίου
«ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΑΙ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΤΡΙΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΤΡΙΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ ΕΙΣ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ» διά τμήματος του προλόγου του.
Βάσει δεδομένων τής Φυσικής καί δεδομένων τοΰ Χριστιανισμού, αί σκέψεις τού παρόντος βιβλίου (και εις CD) – αί οποίαι ως απαντήσεις εις “τά αιώνια ερωτήματα” του ανθρώπου περί Θεού και Σύμπαντος, ζητούν μετά σεβασμού την εαυτών θέσιν εις την Φυσικήν και εις τον Χριστιανισμόν πρός δόξαν τού Θεού ως «Πατρός καί Υιού καί Άγιου Πνεύματος» (Ματθ. κη’. 19), διά τής δόξης του Υιού (Ιωάν. ιβ’. 23), τού Θεού και Θεανθρώπου Κυρίου Ιησού Χριστού (Ιωάν. ιδ΄. 9 * Ίωάν. ε’. 25-27) ως αρρήκτου ενώτητος Θεού τρισυποστάτου- τριαδικού καί Παντός τρισυποστάτου-τριαδικού – θα ήτο δυνατόν να λεχθή ότι συμπληρώνουν αντιστοίχως:
Εις μέν τήν φιλοσοφίαν τής Φυσικής, την έννοιαν του Σύμπαντος και δια τής τρισυποστάτου καί τριαδικής παρουσίας του Παντός ώς Φύσεως ή Κτίσεως ή ως ενεργού ύλης, ύλης, και ενεργείας, μέσω τριαδικών θέσεων ή πεδίων διαδοχικών (1).
Εις δε τον Χριστιανισμόν, την έννοιαν τού τρισυποστάτου καί τριαδικού Θεού με το τής Αγίας Τριάδος Πρόσωπον του Υιού, τού Θεού και Θεανθρώπου Κυρίου ’Ιησού Χριστού, ένώτητα άρρηκτον Θεού τρισυποστάτου-τριαδικού καί Παντός τρισυποστάτου- τριαδικού καθώς ή Αγία Τριάς, του Πατρός, του Υιού (τού Κυρίου Ιησού Χριστού, τού Υιού τού Θεού), καί τού Αγίου Πνεύματος, έν άλλήλοις, είναι ο τρισυπόστατος καί τριαδικός Θεός έν τρισυποστάτω καί τριαδικώ Παντί, καί ταυτοχρόνως ή ιδία Αγία Τριάς, τού Πατρός, τού Υιού (τού Κυρίου ‘Ιησού Χριστού, τού Υιού τού ανθρώπου), καί του Αγίου Πνεύματος, έν άλλήλοις, είναι ό τρισυπόστατος καί τριαδικός παντοκράτωρ Θεός με τό τρισυπόστατον καί τριαδικόν Παν έν τρισυποστάτω καί τριαδικώ Θεώ. «έν σώμα καί έν Πνεύμα…είς Θεός… ό έπί πάντων καί διά πάντων» (Εφεσ. δ’. 4-6 “Πράξ. ιζ’. 23, 28”).
(Ματθ. κη’. 19 *Ίωάν. ε’. 25-27 *Ίωάν. α’. 3, 4 * Κολ. α’. 15-17 * Κολ. β’. 9 *Ίωάν. Α’. ε’. 7).
Ή Φυσική καί τά Μαθηματικά άπτονται τής Θεολογίας καί ή Θεολογία άπτεται αύτών καθώς τό άρρηκτον τής ένώτητος του τρισυποστάτου καί τριαδικού Θεού εν τρισυποστάτω καί τριαδικώ Παντί καί του τρισυπόστατου καί τριαδικού Παντός έν τρισυποστάτω καί τριαδικώ Θεώ διά τού Κυρίου Ιησού Χριστού εις τό έν αενάω κινήσει ή μεταβολή απεριόριστον Σύμπαν, μέ τόν χρόνον καί χώρον του τρισυποστάτου καί τριαδικού Παντός χρόνον καί χώρον τού τρισυποστάτου καί τριαδικού Θεού, προϋποθέτει:
• Τό τρισυπόστατον καί τριαδικόν τού Θεού μέ τό έν έκ τών Προσώπων τής Άγιας Τριάδος τέλειον Θεόν καί τέλειον άνθρωπον ταυτοχρόνως ώς Θεάνθρωπον σαρκωθέντα έκ Θεού καί άνθρώπου γυναικός (Λουκ. α’. 35 *Ίωάν. ιθ’_ 26 * Γαλ. δ-. 4) τής Ύπεραγίας Θεοτόκου.
• Τό σχέδιον του Θεού διά τήν σωτηρίαν του άνθρώπου (Ιωάν. ιβ΄. 47).
• Τό τρισυπόστατον καί τριαδικόν του Παντός μέ τό Πάν ώς ενεργόν ύλην (Μ ή m) καί ύλην (Μο ή m0) καί ένέργειαν (Ε ή e).
• Τήν μετατροπήν “ή τό σχέδιον μετατροπής” τής ύλης εις ένέργειαν καί τής ένεργείας εις ύλην.
Η άρμονική όμοιότης μεταξύ τής συμβολικής παρουσίας τής Τριαδικότητας τού Θεού (βάσει του σχεδίου του Θεού διά τήν σωτηρίαν του άνθρώπου) καί τής συμβολικής παρουσίας τής τριαδικότητας τού Παντός (βάσει τής μετατροπής “ή του σχεδίου μετατροπής” τής ύλης εις ενέργειαν καί τής ένεργείας εις ύλην) εις τό εν αενάω κινήσει ή μεταβολή άπεριόριστον Σύμπαν, μέ τόν χρόνον καί χώρον του τρισυποστάτου καί τριαδικού Παντός χρόνον καί χώρον τού τρισυποστάτου καί τριαδικού Θεού, υπογραμμίζει τό άρρηκτον τής ένώτητος τού τρισυποστάτου καί τριαδικού Θεού έν τρισυποστάτω καί τριαδικώ Παντί καί του τρισυποστάτου καί τριαδικού Παντός έν τρισυποστάτω καί τριαδικώ Θεώ διά τού Κυρίου Ιησού Χριστού, καί είναι περισσότερον εμφανής μεταξύ τών αντιστοίχων συμβολικών γραφημάτων (σελ. 105-110, 172, 182-185) καί γραφικών παραστάσεων (σελ. 147-152, 172, 182-185) του παρόντος βιβλίου εις τό όποιον υπάρχουν ως συνέχεια, ή τής 3ης Μαΐου 2003 φιλοσοφική αναφορά τού συγγραφέως του παρόντος βιβλίου συμπληρωμένη, μέ τίτλον «Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΜΕ ΒΑΣΙΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΝ ΩΣ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ», καί τά γεγραμμένα μέ τίτλον «ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΑΙ ΑΝΑΦΟΡΑΙ ΒΑΣΕΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΩΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ, ΔΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑΝ».

Γεώργιος Ε. Δολαμίδης

ΥΓ. Αί παραθέσεις δεδομένων πρός σκέψιν καί αί σκέψεις έκ τής παραθέσεως δεδομένων εις τό παρόν βιβλίον – τή ύπάρξει τών Χριστιανικών προτροπών «ζητείτε, καί εύρήσετε» (Ματθ. ζ’. 7 “Λουκ. ια’. 9, 10”), «έρευνάτε τάς γραφάς» (Ιωάν. ε’. 39 “Πράξ. ιζ’. 11· Ησα. λδ’. 16”), «σοφίαν πάντων αρχαίων έκζητήσει καί έν ττροφητείαις άσχοληθήσεται» (Σοφία Σειράχ. λθ’. 1), τή ύπάρξει καί τής Ιστορίας «μελέτει τό πάν», «Έρευνα = Επιστήμη = Έρευνα» – εμφαίνουν καί άπαντήσεις εις έρωτήσεις αί όποίαι ήθελον ττροκύψει έκ τής μελέτης τού παρόντος βιβλίου. [Γεώργιος Ε. Δολαμίδης. ΤΘ 18298 Θεσ/νίκη-16·GRE- 540 08, Θεσσαλονίκη, Ελλάς-Greece]

(1) Πεδία διαδοχικά, κβαντικά, προϋπάρχουν του σωματιδίου Higgs (σωματίδιον του Θεού).


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα