Επιστολή προς τον Υπουργό Παιδείας κ. Γαβρόγλου για τα κενά στα Σχολεία της Β/θμιας εκπαίδευσης του Δήμου Κισάμου, απέστειλε ο δήμαρχος Θεόδωρος Σταθάκης.
Στην επιστολή, ο Δήμος Κισσάμου εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία του για τα κενά που έχουν δημιουργηθεί στην Εκπαίδευση και συγκεκριμένα στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Κισσάμου, επισημαίνοντας τα εξής: « Η σχολική χρονιά έχει ξεκινήσει, και τα λειτουργικά κενά συνεχίζουν να υφίστανται σε πολλούς κλάδους των σχολείων του Δήμου μας.
Συγκεκριμένα, το 1ο Γυμνάσιο Κισσάμου δεν έχει ακόμη στελεχωθεί από εκπαιδευτικούς. Τα κενά που υπάρχουν είναι: ενός (1) Φιλολόγου, ενός (1) εκπαιδευτικού Αγγλικής Γλώσσας και ενός (1) εκπαιδευτικού Μουσικής.
Υπάρχουν κενά εκπαιδευτικών και στο Τμήμα Ένταξης του 1ου Γυμνασίου, και συγκεκριμένα: ενός (1) εκπαιδευτικού φιλολόγου, δύο (2) εκπαιδευτικών μαθηματικών και δύο (2) εκπαιδευτικών του μαθήματος της Φυσικής.
Στο 2ο Γυμνάσιο Κισσάμου υπάρχει έλλειψη των παρακάτω κλάδων:
Ενός (1) εκπαιδευτικού φιλολόγου, ενός (1) εκπαιδευτικού Πληροφορικής, δύο (2) εκπαιδευτικών Γερμανικής Γλώσσας, ενός (1) εκπαιδευτικού Καθηγητή Τεχνολογίας, ενός (1) εκπαιδευτικού Μουσικής, ενός (1) εκπαιδευτικού του μαθήματος των Θρησκευτικών.
Στο Γενικό Λύκειο Κισσάμου υπάρχει κενό ενός (1) εκπαιδευτικού, του μαθήματος της Βιολογίας.
Το μεγαλύτερο όμως πρόβλημα, αντιμετωπίζει το Επαγγελματικό Λύκειο Κισσάμου, καθώς σ’ αυτό υπάρχουν σημαντικά κενά, τα οποία είναι:
Δύο (2) εκπαιδευτικών Φιλόλογών, ενός (1) εκπαιδευτικού Οικονομολόγου, τριών (3) εκπαιδευτικών του Τομέα Υγείας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στην ειδικότητα του Τομέα Υγείας δεν έχει προσληφθεί αναπληρωτής από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, ενώ για την ειδικότητα του Φιλολόγου διέθεσε σε μια από τις προηγούμενες φάσεις αλλά στη συνέχεια αποσπάσθηκε σε άλλο σχολείο με αποτέλεσμα, λίγες ημέρες μετά την έναρξη του σχολικού έτους να μείνει κενή η συγκεκριμένη ειδικότητα.
Με βάση τα παραπάνω ζητάμε την άμεση πλήρωση των εναπομείναντων κενών όλων των κλάδων της Β/θμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Κισσάμου και να δοθεί το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του, διότι η σχολική κοινότητα καθώς και το σύνολο της κοινωνίας θα πραγματοποιήσει κινητοποιήσεις ως έσχατο μέσο επίλυσης των δίκαιων αιτημάτων τους.»