-Κανείς δεν έχει αντίρρηση να ξαναφτιάχνονται οι δρόμοι, με νέες προδιαγραφές, νέα υλικά, διαπλατύνσεις πεζοδρομίων, φροντίδα για τα ΑμεΑ κ.λπ. Θα περίμενε όμως ο κάτοικος της γύρω περιοχής (φωτ. 1, Βαλαωρίτου) να μπει και κανένα δεντράκι. Που δεν θα ομορφαίνει απλά μόνο το δρόμο, αλλά θα είναι και μια ενίσχυση του πράσινου. Κόντρα στην τσιμεντοποίηση της πόλης.
-Μιλάμε συνεχώς για αλλοίωση των εορτών, με μια “βαθιά” στροφή τους στον καταναλωτισμό. Απόδειξη; Η αφίσα (φωτ. 2) που κυκλοφόρησε και στα Χανιά μεγάλη εταιρία αναψυκτικών η οποία και “υιοθέτησε”-από την εποχή του Μεσοπολέμου κιόλας- τον Άγιο Βασίλη (Santa Claus για τους Δυτικούς) ως ελκυστικό όχημα της κερδοφορίας της. Εν ονόματι φυσικά του χρήματος…