– (Kαι πάλι περί Β.Ο.Α.Κ.) «Η προηγούμενη κυβέρνηση», δηλαδή ο ΣΥΡΙΖΑ, «έλεγε παραμύθια της Χαλιμάς, ιδιαίτερα για τον Οδικό Αξονα της Κρήτης, αφού δεν υπήρχε ούτε χάραξη ούτε μελέτες ούτε και χρηματοδότηση». Τα παραπάνω “ωραία” ανέφερε πρόσφατα ο νυν υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Αχ. Καραμανλής σε αθηναϊκό τηλεοπτικό κανάλι (OPEN). Και αναρωτιόμαστε: Εάν μεν ο ΣΥΡΙΖΑ είχε πράγματι σχέδια όπως έλεγε για τον Β.Ο.Α.Κ., γιατί δεν διαψεύδει τώρα τον κ. Καραμανλή δημοσιεύοντάς τα; Αν όχι, ποιους κορόϊδευε 4,5 χρόνια; Από την άλλη, η ΝΔ, έχοντας στα Χανιά 3 βουλευτές της, αλλά και έναν πρωθυπουργό Χανιώτη, δεν θα πράξει ασυγχώρητο (εκλογικά) ολίσθημα, αν σε εύλογο χρόνο δεν αρχίσει να κινεί τα νήματα για τον Β.Ο.Α.Κ.; Δεν θα είναι τότε απόλυτα δικαιολογημένη μια πλήρης απαξίωση των κομμάτων εξουσίας που δεν κάνουν τίποτε από το να μας κοροϊδεύουν;
– (Το παράνομο παρκάρισμα) Παλιά πληγή και πρώτο παράπονο κάθε ξένου επισκέπτη της πόλης το δυσεπίλυτο κυκλοφοριακό, με συνακόλουθο το παράνομο παρκάρισμα (φωτ.)! Στα Χανιά, μου έλεγε φίλος Ελλαδίτης, «πρέπει να έχεις την τύχη με το μέρος σου όταν κυκλοφορείς!». Δεν είναι υπερβολή: η πόλη υπερφορτώνεται από οχήματα το καλοκαίρι, τουριστικά ογκώδη λεωφορεία κυκλοφορούν σε στενούς κεντρικούς δρόμους στους οποίους το παρκάρισμα “επιτρέπεται” και στις δύο πλευρές! Συνέπεια όλων αυτών να χάνεται η όμορφη πρώτη εντύπωση της πόλης, εξαιτίας μιας ατολμίας στο κυκλοφοριακό καθώς και της μη ύπαρξης στοιχειώδους “δημοτικής αστυνομίας”.
– (Επιχειρηματικότητα και κάγκελα του δήμου!) Ο δήμος έχει τοποθετήσει σε κεντρικά πεζοδρόμια κάγκελα είτε για να μην έχουμε παράνομα παρκαρίσματα αυτοκινήτων είτε για να προστατέψει τους πολίτες… Η “αξιοποίησή” τους (ως πάγκους π.χ.) με άλλο τρόπο (επιχειρηματικό) είναι σύμφωνη με τη νομοθεσία του δήμου ή είναι εντελώς αυθαίρετη κάποιων;