Δώδεκα χρόνια τώρα, από το πρωτότυπο Kamal (φωτό), το SUV της Alfa Romeo έχει εξελιχθεί σε έναν αστικό μύθο που όλο και γιγαντώνεται – όμως αυτή τη φορά φαίνεται ότι η ιταλική φίρμα έχει ολοκληρώσει την κατασκευή του και προετοιμάζεται να το αποκαλύψει σε ένα χρόνο, το καλοκαίρι του 2016.
Η ονομασία του αυτοκινήτου είναι προς το παρόν άγνωστη και στο στάδιο της εξέλιξής της φέρει τον κωδικό «Project 949». Εκείνο που θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο είναι ότι είναι ανταγωνιστικό με τη BMW X3 και το Audi Q5. Θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα («Giorgio») με τη νέα Giulia, που σημαίνει ότι πιθανότατα θα υιοθετήσει και την ίδια σειρά κινητήρων.
Μετά τη Giulia, που θα παρουσιαστεί στην πλήρη της γκάμα τον προσεχή Σεπτέμβριο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, η Alfa Romeo έχει ένα πολύ αισιόδοξο πλάνο συνεχών παρουσιάσεων οκτώ αυτοκινήτων μέχρι το 2018 – όμως είναι άγνωστο αν θα μεσολαβήσει κάποιο άλλο μεταξύ της Giulia και του SUV.
ΠΗΓΗ: CAR & DRIVER
είναι ένα ακόμη βήμα αλλοιώσεως του ονόματος της ιστορικής φίρμας, από τους διακονούντες αυτήν τελευταία και μετά από το – όχι και άριστο Alfa Romeo 75 , αλλά τουλάχιστον Alfa Romeo τέλη της δεκαετίας του 1980.
Η φίρμα Alfa Romeo που στον 20ο αιώνα έδωσε την οντότητα στην αυτοκίνηση, και που σχεδίασε το τετράπορτο Alfa Romeo alfetta την δεκαετία του 1970 ( η εξέλιξη και ο σχεδιασμός των τετράπορτων αυτιοκινούμενων σταμάτησε -τελείωσε μετά από την Αlfetta των 70ς για την αυτοκίνηση και ως τις μέρες μας), η φίρμα λοιπόν αυτή παραπαίει σχεδιαστικά ψευτομηχανολογικά και προσθιομήχανα σε λάτες και θερμοσκληρηνόμενα πλαστικά με το έμβλημα Alfa Romeo απ το οποίο αφαιρέθηκε και το Μιλάνο.
Ο σταυρός ως έμβλημα της πόλης του Μιλάνου ( Μεδιόλανα) και το φίδι ( οικόσημο της οικογένειας Visconti του Μιλάνου ) παραμένουν σήμερα πάνω σε αυτοκινούμενα σχεδιαστικά αλλοιωτικά σκευάσματα της ιστορικής φίρμας καιτης ίδιας της Ιταλικής
ιστορίας.
Αιδώς για την μεταχείρηση της φίρμας Alfa Romeo απ την οποία τουλάχιστον μεταπολεμικά εγκαινίασε την σύγχρονη αυτοκίνηση
με την 1900 Alfa Romeo για να μην αναφερθούμε στα προπολεμικά αυτοκινούμενα της Alfa Romeo μακράν πολύ καλύτερα όλων των τότε αυτοκινούμένων.
Αλλά είπαμε η αυτοκίνηση τελείωσε με την Alfa Romeo alfetta των ’70s.