Αυτόπτες μάρτυρες στην προσπάθεια τριών πολιτών να βγάλουν εισιτήριο για τη στάθμευση τους έξω από το Δημοτικό Κήπο γίναμε χθες το πρωί.
«Το μηχάνημα δεν λειτουργεί;» ρώτησαν κόσμο που πηγαινοέρχονταν, αυτοί τους έδειξαν το αυτοκόλλητο πάνω στο μηχάνημα (υπάρχει σε όλα) που αναφέρει πως σε περίπτωση που το εκδοτήριο δεν λειτουργεί να απευθυνθούν σε καταστήματα και περίπτερα. Οι άνθρωποι πήγαν στο κοντινότερο περίπτερο που τους ενημέρωσε ότι εδώ και δύο εβδομάδες έχει καταργηθεί και το εισιτήριο αυτό και λειτουργεί το i -park όπου μπορούν να αγοράσουν χρόνο στάθμευσης με τη χρήση του κινητού τους κατεβάζοντας τη σχετική εφαρμογή.
Καταρχάς η εφαρμογή του i- park που σίγουρα είναι χρήσιμη απαιτεί smart τηλέφωνο που δεν διαθέτουν πολλοί άνθρωποι κάποιας ηλικίας. Επίσης για το νέο σύστημα μάθαμε μέσα από μια ανακοίνωση του Δήμου πρόσφατα, κάποιες αναρτήσεις στην ιστοσελίδα του, ενώ σήμερα θα δοθεί και συνέντευξη Τύπου από το δήμαρχο. Πιστεύουν εκεί στην οδό Κυδωνίας ότι αρκεί αυτό για να ενημερωθεί ο κόσμος, ντόπιοι και επισκέπτες για το νέο τρόπο λειτουργίας της δημοτικής στάθμευσης; Θεωρούν πως δεν χρειάζεται μια οργανωμένη εκστρατεία πληροφόρησης των πολιτών ή για την έκδοση εισιτηρίου θα πρέπει να ταλαιπωρούνται ανάλογα με την εύρεση θέσης στάθμευσης;