Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου, 2024

Το καράβι Ελλάδα που οι καπετάνιοι και το πλήρωμα οδήγησαν στην ξερά

Το καράβι Ελλάδα που οι καπετάνιοι και το πλήρωμα οδήγησαν στην ξερά αφού έμεινε από καύσιμα

Κύριε διευθυντά,

με την επιστολή μου αυτή προς την έγκριτο εφημερίδα σας, θέλω να αναδείξω και να βάλω μερικά ερωτήματα που 6 έως 7 στους 10 πολίτες θέλουν και επιθυμούσαν και συνεχίζουν να αναζητούν την ΑΛΗΘΕΙΑ. Οι πολίτες αυτοί ανήκουν σ’ όλες τις πολιτικές παρατάξεις. Είναι πολίτες υγιώς σκεπτόμενοι και θέλουν να μάθουν την ΑΛΗΘΕΙΑ. Συγκεκριμένα: Γιατί το ΚΑΡΑΒΙ ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΕΣΕ ΣΤΗΝ ΞΕΡΑ; Γιατί έμεινε από καύσιμα; Επενέβησαν φυσικά ναυαγοσωστικά απ’ όλα τα κράτη της Ενωμένης Ευρώπης και του Δ.Ν.Τ. και απεγκλώβισαν από την ξέρα, τραυματισμένο για να μη βουλιάξει. Φυσικά με το αζημίωτο. Συνδέεται αρκετά η τραγωδία των ΤΕΜΠΩΝ του τρένου, με το καράβι που έπεσε στην ξέρα.
Για το τρένο αποφάνθησαν ότι υπήρξαν αστοχίες και γι’αυτό ερευνάται από φορείς του κράτους και τη Δικαιοσύνη, οι ένοχοι να «τιμωρηθούν». Για το καράβι που έπεσε στα βράχια που δεν είχε νεκρούς, αλλά επέφερε μεγάλη οικονομική ζημιά, που καλούνται γενιές να πληρώσουν, δεν έγινε καμία ενέργεια! Γιατί έπεσε στην ΞΕΡΑ; Γιατί έμεινε από καύσιμα. Γιατί η χώρα έφτασε στη χρεοκοπία το 2010; Το «όλοι μαζί τα φάγαμε» του Πάγκαλου, ήταν αρκετό για να απαλλάξει όλους τους διαχειριστές της εξουσίας από τις ευθύνες τους; Οι καπετανέοι με το πλήρωμα που οδηγούσαν και έριξαν το καράβι στην ξέρα, δεν έφταιγαν; Οι επιβάτες του καραβιού είχαν την ευθύνη;
Αρκετά χρόνια το καράβι Ελλάδα παλινδρομούσε και οδηγείτο σε λάθος πορεία, με αποτέλεσμα να πέσει στην Ξέρα.
Όλοι οι Καπετανέοι (Κυβερνήτες) και το πλήρωμα (βουλευτές) δεν έβλεπαν τη λάθος πορεία του καραβιού; Τριακόσιοι τον αριθμό που μάλιστα εναλλάσσονταν στην οδήγηση του καραβιού! βολεύτηκαν με την επέμβαση των Ευρωπαίων και Δ.Ν.Τ. Δεν ανέδειξαν τα αίτια, ούτε μεμονωμένα, ούτε να συνεδριάσουν αυτοί οι 300 έστω και μια φορά σ’ αυτόν που αποκαλούμε Ναό της Δημοκρατίας. Να μάθει ο λαός τα αίτια της ΦΤΩΧΕΥΣΗΣ!
Επειδή συμβαίνει οι επιστολές που δημοσιεύονται, σπάνια να τυγχάνουν κάποιας απάντησης, εκτός μόνο εάν μεμονωμένα θίγουν ή αφορούν κάποιο άτομο, γι’ αυτό θα απαντήσω στα ΓΙΑΤΙ που αναφέρονται:
Η φτώχευση ανεδείχθη το 2010. Το μέγεθος της θεωρείται πρωτόγνωρο, αφού ήμεθα μία μικρή χώρα για τέτοιου μεγέθους χρέη. Εξήντα (60) χρόνια ειρήνης (1950-2010) με αυξανόμενο τουρισμό. Με επισκεψιμότητα 30 εκατομμύρια τουριστών κάθε έτος. Με εισροές χρημάτων από προγράμματα από την Ευρωπαϊκή Ένωση και επιδοτήσεις κ.λπ. Οι καταθέσεις των νοικοκυρέων και όλων των εργαζομένων σε πολλά δισεκατομμύρια στις τράπεζες, οι οποίες τα διαχειριζότανε προσφέροντας μηδενικό επιτόκιο στους καταθέτες και χορηγούσαν δάνεια πάσης φύσεως με τοκισμό άνω του 15% σε πάσης φύσεως επιχειρήσεις και πολίτες χωρίς τις ανάλογες διασφαλίσεις!
Αλήθεια, αυτός ο πακτωλός χρημάτων που κυκλοφορούσε στο Κράτος στις Αγορές, τι έγινε και στη φτώχευση το 2010; Δεν υπήρχαν χρήματα στις τράπεζες που τα διαχειριζότανε! Αφού για να πληρωθούν οι μισθοί, συντάξεις και λοιπές υποχρεώσεις, χρησιμοποιήθηκαν το 2010 – 2015 τα αποθεματικά της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και Οργανισμών, και έγιναν περικοπές σε συντάξεις και μισθούς σχεδόν 50% και περικοπή παντελώς των δώρων. Οι περικοπές αυτές δεν επαρκούσαν και τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και Δ.Ν.Τ. μας χορήγησαν εκατοντάδες δις,
με το μεγαλύτερο ποσόν να λάβουν οι τράπεζες αφού δεν είχαν χρήματα και είχαν χάσει την πιστωτική τους ικανότητα. Έγινε η λεγόμενη ανακεφαλαιοποίησή τους. Τι έγιναν τα χρήματα; Ο πακτωλός αυτός των χρημάτων που υπήρχε, οι υπάλληλοι, οι συνταξιούχοι, οι εργάτες πάσης φύσεως, οι μικροεπαγγελματίες, εξ ανάγκης εδω τα κατανάλωναν, δεν περίσσευαν για να τα στείλουν σε παραδείσους.
Μήπως τα χρήματα που διαχειρίστηκαν, ορισμένες κατηγορίες επιχειρηματιών κ.λπ., είχε ποδάρια και έφυγε από τη χώρα;
Εργοστάσια και επιχειρήσεις που έφυγαν από τη χώρα και εγκαταστάθηκαν ειδικά σε όμορες χώρες, φεύγοντας, πλήρωσαν τα χρεωστούμενα; Μήπως ακόμα χρηματοδοτήθηκαν από τις τράπεζες, Δις που έλαβαν παλλινοστούντες για αγορά ακινήτων με δικαίωμα το 50% του ποσού που λάμβαναν να το επαναπατρίζουν στη χώρα καταγωγής τους, με έγκριση του τραπεζικού συστήματος. Δισεκατομμύρια χορήγηση δανείων στεγαστικά, επιχειρηματικά, καταναλωτικά κ.λπ. χωρίς εγγυήσεις, που αυτά αποτελούν σήμερα τα Κόκκινα Δάνεια.
Στη χορήγηση όλων αυτών των δανείων, οι τραπεζίτες λάμβαναν μπόνους ανάλογα με το μέγεθος των δανείων. Οι έντιμοι νοικοκυρέοι, οι υπάλληλοι, οι εργάτες, οι μικροεπαγγελματίες συνταξιούχοι κ.λπ. εργαζόμενοι, δεν φτώχευσαν τη χώρα!
Το χρήμα που διαχειριζότανε κυκλοφορούσε στη χώρα τους, δεν είχε ποδαράκια να ταξιδέψει εντός της χώρας, γιατί δαπανιόταν για τις ανάγκες τους.
Αν το χρήμα καταναλώνεται στη χώρα που παράγεται, τότε η χώρα δεν φτωχεύει.
Σήμερα υπόσχονται όλοι, ότι το καράβι θα το οδηγήσουν σε ασφαλή λιμάνι. Ότι θα φροντίσουν να έχει σωστή πορεία, κάθε ένας με τα επιχειρήματά του.
Θα ήταν πιστευτό και εφικτό να επιτευχθεί πορεία σωστή, αν είχαν βρει και ανακοινώσει τα αίτια που το 2010 οδήγησαν το ΚΑΡΑΒΙ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗΝ ΞΕΡΑ!!

Ευχαριστώ για τη φιλοξενία
Δημήτρης Κωνσταντουδάκης


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Εντός εκτός και επί τα αυτά

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα