Η Honda, έχει παράδοση στην κατασκευή οχημάτων ελεύθερου χρόνου. Η πρώτη γενιά του HR-V, ήταν μια από τις μεγαλύτερες εμπορικές επιτυχίες της ιαπωνικής μάρκας. Από το 1999 έως το 2006, οι παγκόσμιες πωλήσεις ξεπέρασαν τις 110.000 μονάδες.
Μετά από απουσία πολλών ετών λανσάρεται η δεύτερη γενιά, η οποία διατίθεται και στην χώρα μας. Η πρώτη δοκιμή στην Ελλάδα έγινε με την βενζινοκίνητη έκδοση. Κάτω από το καπό του ιαπωνικού SUV, βρισκόταν ο νέος ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας 1.500 κ.εκ i-VTEC. Αυτό το σύνολο αποδίδει 130 ίππους στις 6.600 σ.αλ. ενώ η μέγιστη ροπή αγγίζει τα 15,6 χλγμ. και εμφανίζεται στις 4.600 σ.α.λ.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κινητήρα είναι αξιόλογα και όπως διαπιστώθηκε κατά την διάρκεια της δοκιμής, καλύπτουν σε ικανοποιητικό βαθμό τις ανάγκες μετακίνησης με το SUV βάρους 1.240 κιλών. Επειδή όμως η ισχύς και η ροπή εμφανίζονται σε υψηλή κλίμακα στροφών, για να κινηθεί σβέλτα πρέπει να κρατάει το μοτέρ ο οδηγός σε υψηλούς ρυθμούς περιστροφής. Ωστόσο, αν το μοτέρ ήταν ισχυρότερο θα επιτυγχάνονταν υψηλότερες επιδόσεις και κυρίως θα ήταν πιο γρήγορη η διαδικασία προσπέρασης άλλων οχημάτων όταν το HRV είναι φορτωμένο.
Τα επίσημα στοιχεία των επιδόσεων, 0-100 χλμ./ώρα σε 10,2’’ και η τελική 192 χλμ./ώρα, δεν απέχουν πολύ από την πραγματικότητα. Η μέση κατανάλωση στη δοκιμή ήταν 6,2 λίτρα/ 100χλμ. Εργοστασιακή μέση κατανάλωση 5,6 λίτρα/100χλμ. Η οδική συμπεριφορά είναι καλή και ασφαλής. Οι μαλακές ρυθμίσεις της ανάρτησης συμβάλουν στην απορρόφηση των ανωμαλιών του οδοστρώματος.
Προσφέρει άνετους χώρους για τέσσερις ενήλικες. Η αποθηκευτική του ικανότητα είναι 448 λίτρα. Πρόσθετο προσόν στις δυνατότητες διαμόρφωσης του εσωτερικού χώρου είναι η παρουσία του συστήματος διαχείρισης των καθισμάτων Magic Seats(στάνταρ). Αυτό το σύστημα, εξασφαλίζει την εύκολη αλλαγή της θέσης των διαιρούμενων 60:40 πίσω καθισμάτων και την δημιουργία ενός επίπεδου χώρου αποσκευών μεγαλύτερης χωρητικότητας. Η τιμή της βασικής έκδοσης με σχεδόν πλήρη εξοπλισμό καθορίστηκε στα 23.100 ευρώ και βρίσκεται στο ανώτερο τμήμα της κατηγορίας που ανήκει το ιαπωνικό αυτοκίνητο.