Μια συνολική στρατηγική τουριστικής προβολής αποκτά ο Δήμος Ηρακλείου, μέσα από μελέτη που εκπόνησε το ΤΕΙ Ηρακλείου. Σύμφωνα με το χθεσινό δημοσίευμα των “Χ.ν.”, μέσα από αυτή τη διαδικασία το Ηράκλειο αλλάζει το αφήγημά του ως τουριστικός προορισμός και δημιουργεί ένα σύγχρονο brandname.
Ξεκαθαρίζει δηλαδή, στόχους και βλέψεις αναφορικά με την προσέλκυση τουριστών και την ανάπτυξη υποδομών. Το σχέδιο αυτό μάλιστα, τέθηκε και σε δημόσια διαβούλευση.
Πρόσφατα σχολιάζαμε την ανεπάρκεια στρατηγικού σχεδιασμού στα Χανιά αναφορικά με τον τουρισμό, με αφορμή τη συζήτηση για χειμερινό τουρισμό.
Και σε αυτό τον τομέα, οι Ηρακλειώτες φαίνεται να είναι χρόνια μπροστά από τα Χανιά, τα οποία περιορίζονται σε φιλολογικές συζητήσεις και μεμονωμένες δράσεις.