Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου, 2024

Το παράδειγμα του Ηρακλείου

Μια συνολική στρατηγική τουριστικής προβολής αποκτά ο Δήμος Ηρακλείου, μέσα από μελέτη που εκπόνησε το ΤΕΙ Ηρακλείου. Σύμφωνα με το χθεσινό δημοσίευμα των “Χ.ν.”, μέσα από αυτή τη διαδικασία το Ηράκλειο αλλάζει το αφήγημά του ως τουριστικός προορισμός και δημιουργεί ένα σύγχρονο brandname.
Ξεκαθαρίζει δηλαδή, στόχους και βλέψεις αναφορικά με την προσέλκυση τουριστών και την ανάπτυξη υποδομών. Το σχέδιο αυτό μάλιστα, τέθηκε και σε δημόσια διαβούλευση.
Πρόσφατα σχολιάζαμε την ανεπάρκεια στρατηγικού σχεδιασμού στα Χανιά αναφορικά με τον τουρισμό, με αφορμή τη συζήτηση για χειμερινό τουρισμό.
Και σε αυτό τον τομέα, οι Ηρακλειώτες φαίνεται να είναι χρόνια μπροστά από τα Χανιά, τα οποία περιορίζονται σε φιλολογικές συζητήσεις και μεμονωμένες δράσεις.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Εντός εκτός και επί τα αυτά

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα