Το πρόβλημα του Facebook, στο οποίο δεν εμφανίζονται φωτογραφίες, τόσο στην αρχική σελίδα όσο και στο Messenger, επέτρεψε στους χρήστες του να καταλάβουν πολλά σχετικά με το πώς λειτουργούν τα tags που επιλέγει το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης της δημοφιλούς πλατφόρμας.
Στη θέση των φωτογραφιών εμφανίζονταν φράσεις όπως «people smiling», «people dancing», «wedding and indoor» και «cat».
Όλα τα παραπάνω αποκάλυψαν τι «βλέπει» η λεγόμενη τεχνολογία «Machine vision (MV)» που χρησιμοποιείται από τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης για να «διαβάζονται» εικόνες.
Ωστόσο, όπως αναφέρεται και στο δημοσίευμα του The Verge που αναδημοσιεύει το CNN Greece, δεν έχει γίνει ακόμα ξεκάθαρο το πώς χρησιμοποιούνται αυτές οι πληροφορίες κι αν βοηθούν στη στόχευση διαφημίσεων. Το σίγουρο πάντως είναι ότι ο ορατός κόσμος έχει γίνει πλέον κατανοητός -τουλάχιστον κατά ένα σημαντικό ποσοστό- από την τεχνητή νοημοσύνη σχεδόν στο ίδιο επίπεδο με το γραπτό λόγο.
Το Facebook δήλωσε ότι κατά τη διάρκεια εργασιών ρουτίνας για συντήρηση του δικτύου του, προκλήθηκε ένα τεχνικό πρόβλημα, που έκανε δύσκολη τη ζωή πολλών χρηστών του διεθνώς. Ωστόσο, αρνήθηκε να σχολιάσει κατά πόσο θα αποζημιώσει τις επιχειρήσεις που διαφημίζονται σε αυτό σε καθημερινή βάση.