Το πρόβλημα που προέκυψε στο Facebook τις προγούμενες ημέρες και στο οποίο δεν εμφανίζονται φωτογραφίες, τόσο στην αρχική σελίδα όσο και στο Messenger, επέτρεψε στους χρήστες του να καταλάβουν πολλά σχετικά με το πώς λειτουργούν τα tags που επιλέγει το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης της δημοφιλούς πλατφόρμας.
Όπως μεταδίδει το cnn.gr, στη θέση των φωτογραφιών εμφανίζονταν φράσεις όπως «people smiling», «people dancing», «wedding and indoor» και «cat».
Όλα τα παραπάνω αποκάλυψαν τι «βλέπει» η λεγόμενη τεχνολογία «Machine vision (MV)» που χρησιμοποιείται από τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης για να «διαβάζονται» εικόνες.
Ωστόσο, όπως αναφέρεται και στο δημοσίευμα του The Verge, δεν έχει γίνει ακόμα ξεκάθαρο το πώς χρησιμοποιούνται αυτές οι πληροφορίες κι αν βοηθούν στη στόχευση διαφημίσεων. Το σίγουρο πάντως είναι ότι ο ορατός κόσμος έχει γίνει πλέον κατανοητός -τουλάχιστον κατά ένα σημαντικό ποσοστό- από την τεχνητή νοημοσύνη σχεδόν στο ίδιο επίπεδο με το γραπτό λόγο.