Το Renault Captur με 215.670 πωλήσεις το 2016 στην Ευρώπη έγινε ένα από τα πιο δημοφιλή B-Crossover στη Γηραιά Ήπειρο. Με δυναμικό σχεδιασμό, προηγμένες τεχνολογίες και κορυφαία πρακτικότητα φιλοδοξεί να αυξήσει μέσα στο έτος ακόμη περισσότερο το μερίδιο αγορά του.
Προσεγγίζοντας σε μεγάλο βαθμό το μεγαλύτερο Kadjar, καταφέρνει να κεντρίζει το ενδιαφέρον των περισσοτέρων φίλων της αυτοκίνησης. Η επανασχεδιασμένη μάσκα, οι προστατευτικές ποδιές εμπρός και πίσω και οι προφυλακτήρες του προσδίδουν περισσότερο σπορ στυλ.
Το εσωτερικό του νέου Captur χαρακτηρίζεται από ποιοτικά υλικά, νέα σχεδίαση, άνετα καθίσματα και πολυάριθμες πρακτικές λύσεις. Παράλληλα είναι εφοδιασμένο με μια σειρά προηγμένων συστημάτων πολυμέσων. Διαθέσιμο επίσης είναι το σύστημα Media Nav Evolution, ένα προηγμένο σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 7 ιντσών που περιλαμβάνει -εκτός των άλλων- και τη λειτουργία Eco2, η οποία παρέχει πληροφορίες και οδηγίες για τη βέλτιστη οικονομία καυσίμου.
Το μοντέλο είναι διαθέσιμο με 6 συνδυασμούς κινητήρων ? κιβωτίων. Σε επίπεδο κινητήρων diesel, διαθέσιμες είναι δύο εκδόσεις του εξαιρετικά πετυχημένου κινητήρα 1.5 dCi με 90 ίππους (διαθέσιμο με χειροκίνητο και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC) και 110 ίππους (με χειροκίνητο κιβώτιο). Εφοδιασμένοι σε κάθε περίπτωση με σύστημα Stop & Start και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση, οι κινητήρες προσφέρουν κορυφαία απόδοση, οικονομία και πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας χάρη και στο νέο σχεδιασμό του turbo.
Αντίστοιχα πλήρης είναι και η γκάμα των κινητήρων βενζίνης με το υπερτροφοδοτούμενο σύνολο των 0,9 λίτρων απόδοσης 90 ίππων και τον επίσης υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.2 λίτρων απόδοσης 120 ίππων. Ο πρώτος κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ ο δεύτερος με χειροκίνητο ή το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC. Όπως και στην περίπτωση των κινητήρων diesel, οι κινητήρες βενζίνης εφοδιάζονται με σύστημα Stop & Start και σύστημα ανάκτησης ενέργειας.