Οπως όλα τελικά, δείχνουν, η Ελλάδα κατάφερε, εν μέσω πανδημίας, να κερδίσει το στοίχημα του τουρισμού για φέτος.
Ο Σεπτέμβριος “φεύγει” με πληρότητες 80-85% κατά μέσο όρο, ενώ στους πλέον τουριστικούς προορισμούς, όπως τα Κυκλαδονήσια, οι πληρότητες κινούνται κοντά ή και πάνω από το 90%.
Πέρα από τις αρχικές προσδοκίες κινείται και η ζήτηση για τον Οκτώβριο, με τις πληρότητες να διαμορφώνονται στο 60-70% κατά μέσο όρο, ενώ σε Κρήτη και Ρόδο το ενδιαφέρον είναι ακόμα μεγαλύτερο.
Χαρακτηριστικό είναι το μεγάλο αφιέρωμα του Conde Nast Traveller για οικογενειακές διακοπές, όπου πρώτη-πρώτη φιγουράρει η Κρήτη, με τις φυσικές της ομορφιές και τους σπάνιους αρχαιολογικούς της θησαυρούς.
Γερμανοί, Γάλλοι, Βρετανοί είναι οι βασικοί πελάτες αυτήν την περίοδο, ενώ καταγράφεται με ενδιαφέρον η παρουσία Πολωνών, Ολλανδών, Βέλγων, Ρώσων, ενώ οι Αμερικανοί επισκέπτες φαίνεται να προτιμούν την Αθήνα.
Για φέτος λοιπόν, μάλλον τα καταφέραμε. Ας ευχηθούμε και του χρόνου, να… πάμε ακόμη καλύτερα.
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο για την και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας,
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.