«Πάνω από μισή ώρα προσπαθώ να επικοινωνήσω με το Νοσοκομείο για ένα ραντεβού και είμαι συνέχεια σε γραμμή προτεραιότητας. Δεν μπορώ να βγάλω άκρη!», ήταν το σχόλιο αναγνώστη που επικοινώνησε το πρωί της Τρίτης με τα “Χ.ν.”.
Δεν είναι πρώτη φορά που αναφέρονται παράπονα για την τηλεφωνική (μη) εξυπηρέτηση των πολιτών από το Νοσοκομείο.
Λαμβάνοντας, δε, υπόψη την πανδημία, η ανάγκη για εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση έγινε ακόμα πιο επιτακτική. Είναι φανερό ότι χρειάζεται στήριξη το συγκεκριμένο πόστο ώστε να μπει ένα τέλος στα δικαιολογημένα παράπονα των πολιτών.
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο για την και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας,
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.