«Πάνω από μισή ώρα προσπαθώ να επικοινωνήσω με το Νοσοκομείο για ένα ραντεβού και είμαι συνέχεια σε γραμμή προτεραιότητας. Δεν μπορώ να βγάλω άκρη!», ήταν το σχόλιο αναγνώστη που επικοινώνησε το πρωί της Τρίτης με τα “Χ.ν.”.
Δεν είναι πρώτη φορά που αναφέρονται παράπονα για την τηλεφωνική (μη) εξυπηρέτηση των πολιτών από το Νοσοκομείο.
Λαμβάνοντας, δε, υπόψη την πανδημία, η ανάγκη για εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση έγινε ακόμα πιο επιτακτική. Είναι φανερό ότι χρειάζεται στήριξη το συγκεκριμένο πόστο ώστε να μπει ένα τέλος στα δικαιολογημένα παράπονα των πολιτών.