Παρασκευή, 27 Σεπτεμβρίου, 2024

Το τηλεφωνικό κέντρο του Νοσοκομείου

«Πάνω από μισή ώρα προσπαθώ να επικοινωνήσω με το Νοσοκομείο για ένα ραντεβού και είμαι συνέχεια σε γραμμή προτεραιότητας. Δεν μπορώ να βγάλω άκρη!», ήταν το σχόλιο αναγνώστη που επικοινώνησε το πρωί της Τρίτης με τα “Χ.ν.”.
Δεν είναι πρώτη φορά που αναφέρονται παράπονα για την τηλεφωνική (μη) εξυπηρέτηση των πολιτών από το Νοσοκομείο.
Λαμβάνοντας, δε, υπόψη την πανδημία, η ανάγκη για εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση έγινε ακόμα πιο επιτακτική. Είναι φανερό ότι χρειάζεται στήριξη το συγκεκριμένο πόστο ώστε να μπει ένα τέλος στα δικαιολογημένα παράπονα των πολιτών.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Εντός εκτός και επί τα αυτά

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα