Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024

Το τηλεοπτικό spot “Peeerdona” στην Ισπανία!

Ενώ στην Ελλάδα, η εφαρμογή του μέτρου των επώνυμων, μη ξαναγεμιζόμενων φιαλών στην εστίαση, δεν φαίνεται να προχωρεί όσο θα έπρεπε, στην Ισπανία, ήδη προσχωρούν σε δράσεις προβολής του στο καταναλωτικό κοινό με στόχο αυτό να απαιτεί την εφαρμογή του. Η Επαγγελματική Ελαιολάδου Ισπανίας, μετά από τη διενέργεια σχετικής έρευνας από την οποία διαπιστώθηκε ότι υπήρχε μεγάλη άγνοια του καταναλωτικού κοινού για την ύπαρξη του μέτρου, προχώρησε στην πραγματοποίηση της ενημερωτικής εκστρατείας “Peeerdona” με τηλεοπτικά spots που παρουσίαζαν οι πολύ γνωστοί ηθοποιοί Diego Guerrero και Mikel Lopez.

Τα αποτελέσματα της εκστρατείας αυτής μετά ένα χρόνο, όπως παρουσιαστήκαν σε συνέντευξη Tύπου υπήρξαν θεαματικά και έδειξαν ότι:

-Το 87,9% των επιχειρήσεων εστίασης που εξετάστηκαν (1.769) είχε συμμορφωθεί και πρόσφερε ελαιόλαδο σε συσκευασίες σύμφωνες με τις διατάξεις.

-Το 78% των καταναλωτών που εξετάστηκαν βαθμολόγησαν το μετρό με βαθμό 8,11 (με άριστα το 10) και δήλωσαν ότι συμφωνούν με την εφαρμογή του.

-Το 57% των επιχειρήσεων εστίασης δήλωσαν ότι είναι πλήρως ικανοποιημένες από την εφαρμογή του μέτρου.

-Το 72,2% των καταναλωτών δήλωσαν ότι εξετάζουν τον τύπο της συσκευασίας που τους προσφέρεται και το 68,6% από αυτούς δήλωσαν ότι ζητούν επιμόνως η συσκευασία αυτή να είναι η κατάλληλη

-Το 53,4 % των επιχειρήσεων εστίασης δήλωσε ότι η εκστρατεία “Peeerdona” προώθησε τη χρήση των συσκευασιών. Το τηλεοπτικό spot, που παρουσιάζει η κωμική ηθοποιός Mikel Lopez, δείχνει την ηθοποιό με μια παρέα σε εστιατόριο όπου ο σερβιτόρος μόλις φέρνει την παραγγελία και ακολουθεί ο εξής διάλογος.:

Ο διάλογος του τηλεοπτικού spot Peeerdona!

-Σερβιτόρος: Το carpacho σας κυρία! (carpacho=πιάτο με νωπό κρέας η ψάρι που απαιτεί προσθήκη ελαιολάδου)

-Κυρία: Μπορείτε να μου φέρετε το ελαιόλαδο παρακαλώ; (Ο σερβιτόρος φέρνει φιάλη χωρίς σωστή συσκευασία και ετικέτα).

-Κύρια: Συγνώωωμη!!! Ενα κόσμημα της γαστρονομίας μας, που δίνει ζωή σε όλες τις συνταγές, τόσο παρθένο, τόσο “έξτρα”, τόσο “ελιά” και δεν έχει την κατάλληλη συσκευασία και σήμανση που να εγγυάται την αυθεντικότητα και την ποιότητα του; Θα τρελαθώ! Τώρα μάλιστα!

Στη συνέχεια το spot εμφανίζει το παρακάτω γραπτό μήνυμα:

«Σε μπαρ και εστιατόρια πάντα ελαιόλαδα με τη σωστή σήμανση και συσκευασία»

Αραγε, η Διεπαγγελματική Ελαιολάδου στην Ελλάδα σκέπτεται να κάνει κάτι παρόμοιο; Ή θα αφήσει τα πράγματα να κυλήσουν μόνα τους ως συνήθως! Βέβαια η όποια δράση απαιτεί και δαπάνες που μπορούν να καλυφτούν και από προγράμματα ή επιδοτήσεις, αλλά και από συμμετοχή των μελών.

Ετσι κάνει η Διεπαγγελματική Ισπανίας.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα