Είναι ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα στην ιστορία του αυτοκινήτου. Κατάφερε από την πρώτη στιγμή που βγήκε στην παραγωγή μέχρι και σήμερα να κάνει πάνω από 44 εκατομμύρια πωλήσεις σε 150 χώρες, δημιουργώντας έναν ολόκληρο μύθο γύρω από το όνομά του. Ο λόγος για το Toyota Corolla που έχει κλείσει φέτος 50 χρόνια παρουσίας.
Επί δεκαετίες καταφέρνει να κεντρίζει το ενδιαφέρον όλων, ενώ γίνεται πρωτοσέλιδα στον ειδικό τύπο, τόσο για την άριστη οδηγική συμπεριφορά του, όσο και για την ασφάλεια, την οικονομία καυσίμου και τις επιδόσεις του.
Κάθε γενιά του ισχυρού -πλέον- μοντέλου καταρρίπτει το προηγούμενο, με ορισμένα στοιχεία να μένουν αναλλοίωτα στο χρόνο, όπως είναι η αξιοπιστία και η οικονομία. Στοιχεία που χαρακτήριζαν και συνεχίζουν να χαρακτηρίζουν το μοντέλο.
Το πρώτο Toyota Corolla λανσαρίστηκε στην Ιαπωνία το 1966. Κυκλοφόρησε σε δίθυρο- τετράθυρο sedan και δίθυρο station wagon. Τότε, αυτό που έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση είναι ο πλούσιος εξοπλισμός του. Το Νοέμβριο του 1966, η Toyota άνοιξε ένα νέο εργοστάσιο στην Takaoka, αποκλειστικά για να βγάζει στην παραγωγή Corolla. Δύο χρόνια αργότερα, με σκοπό να προσφέρει οχήματα σε κάθε περιοχή, ξεκίνησε την παραγωγή σε Αυστραλία και Μαλαισία.
Από το 1965 μέχρι το 1968, η Toyota υπερδιπλασίασε τη συνολική ετήσια παραγωγή της. Έτσι τα εργοστάσιά της από 480.000 μονάδες που έβγαζαν κάθε χρόνο αναγκάστηκαν να διπλασιάσουν την παραγωγή τους, καθώς η ζήτηση ήταν τεράστια. Το 1969 η παραγωγή άγγιξε τα 1,1 εκατομμύρια οχήματα.
Στην Ευρώπη, το Corolla λανσαρίστηκε τον Απρίλιο του 1967, όμως η ευρωπαϊκή παραγωγή ξεκίνησε με την 7η γενιά του μοντέλου το 1994. Οι εξαγωγές του Corolla στη Β. Αμερική ξεκίνησαν το 1968 και η άμεση επιτυχία των πωλήσεων εκεί, βοήθησε τις συνολικές αθροιστικές πωλήσεις του αυτοκινήτου.
Το 1997, το Corolla έγινε παγκόσμιο best-seller, με τις παγκόσμιες αθροιστικές πωλήσεις να ξεπερνούν τις 22,65 εκ. μονάδες. .
Το 2000 ήρθε το λανσάρισμα της 9ης γενιάς Corolla σχεδιασμένο αποκλειστικά στην Ευρώπη. Με δεδομένο ότι ξεκινούσε νέος αιώνας, οι επικεφαλής της αυτοκινητοβιομηχανίας αποφάσισαν να σχεδιάσουν από την αρχή το μοντέλο, κρατώντας τα στοιχεία και τις αξίες που το χαρακτήριζαν.
Με το λανσάρισμα τις 10ης γενιάς εμφανίστηκε μία νέα σχεδιαστική τάση. Ο υπεύθυνος εξέλιξης, Soichiro Okudaira, δημιούργησε ένα νέο μοντέλο με παγκόσμια προοπτική και κλίμακα. Από το 2013 η 11η γενιά συνεχίζει να έχει εκείνα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν την εταιρεία. Σήμερα το μοντέλο έχει μεγάλη πολυτέλεια, ποιότητα υλικών, ενώ προσφέρει υψηλά επίπεδα τεχνολογίας και εξοπλισμού ασφάλειας, χωρίς να ξεφεύγει από τα πρωταρχικά στοιχεία που είναι η ασφάλεια και η οικονομία καυσίμου.