Είναι κοινό μυστικό ότι οι έξυπνες ιδέες και η επιχειρηματικόκτητα είναι το αντίδοτο στην γκρίνια.
Αυτό δεν φαίνεται πια καθόλου παράξενο σε όσους διάβασαν τη συνέντευξη που παραχώρησε ο διευθύνων σύμβουλος της Ryanair Eddie Wilson στα “Χ.Ν.”.
Το σχέδιο και το όραμα του CEO είναι απλό αν η επίσημη πολιτεία καταργήσει τον “αναπτυξιακό φόρο” των 12 ευρώ ανά επιβάτη, η Rynair θα μπορούσε να πετά στα Χανιά 10 μήνες τον χρόνο.
Η Ελλάδα του 2022 δεν είναι η Ελλάδα της παραχώρησης των αεροδρομίων στη Fraport.
Από τότε μέχρι σήμερα έχουν μεσολαβήσει κορυφαία γεγονότα.
Συνεπώς ο φόρος, η συμφωνία μπορεί να επαναξιολογηθεί.
Το δημόσιο συμφέρον είναι το στοίχημα της ανταγωνιστικότητας του τουριστικού προϊόντος των Χανίων, επιβάλλει στο Υπουργείο Τουρισμού να κρατήσει ένα ανοιχτό δίαυλο επικοινωνίας και διαλόγου με την αεροπορική εταιρεία.
Έτσι οι επιχειρήσεις των Χανίων θα μπορούν να διοχετεύουν την ενέργεια τους δημιουργικά, οι ξένοι επισκέπτες να βρίσκουν φθηνό εισιτήριο και τον χειμώνα, η πόλη των Χανίων να αποκτήσει ζωή και οι τοπικές επιχειρήσεις να μεγεθύνουν τους τζίρους τους.
Αν σε κάτι πέτυχε η ελληνική κυβέρνηση ήταν ότι κατάφερε να επαναδιαπραγματευτεί και να μειώσει φόρους – τροχοπέδη στην μεγέθυνση της πραγματικής οικονομίας.
Είναι τέλος σημαντικό προς αυτήν την κατεύθυνση (διότι το αίτημα είναι δίκαιο και λογικό) να πιέσουν τόσο ο Δήμος Χανίων όσο και η Περιφέρεια Κρήτης.
Τώρα όλοι κρίνονται.