Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024

Τόσο κοντά μα και τόσο μακριά

Η έκθεση “Αγροτικός Αύγουστος” αναμφίβολα συμβάλει στην ανάδειξη και προβολή ποιοτικών τοπικών αγροτικών προϊόντων.
Μόνο που η απόσταση των προϊόντων αυτών από το χωράφι και το τυποποιητήριο μέχρι τα ξενοδοχεία παραμένει… αχανής.
Και θα παραμείνει μια φράση εύηχη αλλά άνευ ουσιαστικού περιεχομένου, η περιβόητη «σύνδεση πρωτογενή με τριτογενή τομέα», όσο ο τουρισμός μας περιστρέφεται γύρω από τη φιλοσοφία του “βραχιολιού” του all inclusive.
Μέχρι να αλλάξουμε φιλοσοφία και στρατηγική θα είναι πιο πιθανό κάποιος να βρει και να δοκιμάσει ένα τοπικό προϊόν σε κάποιο κατάστημα ντελικατέσεν του εξωτερικού παρά σε ένα τραπέζι ξενοδοχείου στα Χανιά…


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα