Η έκθεση “Αγροτικός Αύγουστος” αναμφίβολα συμβάλει στην ανάδειξη και προβολή ποιοτικών τοπικών αγροτικών προϊόντων.
Μόνο που η απόσταση των προϊόντων αυτών από το χωράφι και το τυποποιητήριο μέχρι τα ξενοδοχεία παραμένει… αχανής.
Και θα παραμείνει μια φράση εύηχη αλλά άνευ ουσιαστικού περιεχομένου, η περιβόητη «σύνδεση πρωτογενή με τριτογενή τομέα», όσο ο τουρισμός μας περιστρέφεται γύρω από τη φιλοσοφία του “βραχιολιού” του all inclusive.
Μέχρι να αλλάξουμε φιλοσοφία και στρατηγική θα είναι πιο πιθανό κάποιος να βρει και να δοκιμάσει ένα τοπικό προϊόν σε κάποιο κατάστημα ντελικατέσεν του εξωτερικού παρά σε ένα τραπέζι ξενοδοχείου στα Χανιά…