Διαδικασία ενοποίησης ξεκίνησε ο οίκος Μπέρμπερι, έτσι ώστε στο τέλος του 2016 να αποκτήσει ενιαίο εμπορικό σήμα. Όλα αυτά με το “καλημέρα” της χριστουγεννιάτικης διαφημιστικής καμπάνιας (ο Τεστίνο φωτογράφησε τον υιό Μπέκαμ) της διάσημης πολυτελούς φίρμας.
Τέλος στο Μπέρμπερι Λόντον! Όχι πια Μπέρμπερι Μπριτ! Ούτε καν το δυσπρόφερτο Μπέρμπερι Πρόρσουμ. Επίσης, τέλος και στις διαφορετικές ομάδες σχεδιαστών.
Όλα θα λέγονται Μπέρμπερι. Σκέτο.
Αρκετοί καταναλωτές ίσως να μην είχαν καταλάβει ότι υπήρχαν διαφορές.
Η εταιρία ανακοίνωσε επίσης τη λειτουργία ενός εργοστασίου στο Λιντς, στη Βρετανία. Με προϋπολογισμό 50 εκατομμύρια δολάρια, το εργοστάσιο αναμένεται να είναι έτοιμο το 2019 και να απασχολήσει 1000 ανθρώπους. Εκτιμάται ότι θα τονώσει την τοπική οικονομία, ενώ παράλληλα θα επιβεβαιώσει την κυριαρχία της Μπέρμπερι ως το κορυφαίο brand πολυτελείας της Βρετανίας.