“Πώς θα ήταν ο κόσμος αν τον ζούσαμε με κλειστά μάτια;” Σε αυτό το ερώτημα απάντησαν οι μαθητές της β’ τάξης του 4ου Δημοτικού Σχολείου Χανίων μέσα από τη συμμετοχή τους στο 1ο πολυαισθητηριακό εργαστήριο που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου, από τους ειδικά εκπαιδευμένους εθελοντές του “Διαβάζω για τους Άλλους” σε συνεργασία με τους Black Light (πρώην Dialogue in the Dark).
Οπως αναφέρεται στο σχετικό Δ.Τ. του Οργανισμού “Διαβάζω για τους άλλους”, «με τη μέθοδο του θεατρικού παιχνιδιού, τη γνωριμία των παιδιών με τη γραφή Braille, την περιήγησή τους στο χώρο του σχολείου με κλειστά μάτια και με τη χρήση του λευκού μπαστουνιού, την προσπάθεια αναγνώρισης αντικειμένων χρησιμοποιώντας τις αισθήσεις τους εκτός από την όραση, τα παιδιά άρχισαν να ξετυλίγουν το κουβάρι της τυφλότητας. Σκοπός της δράσης ήταν τα παιδιά να αυξήσουν την ενσυναίσθησή τους σχετικά με τους τυφλούς ανθρώπους, να μάθουν να συνεργάζονται μαζί τους και τελικά να προστεθεί ένα λιθαράκι στον αγώνα για την μείωση των φαινομένων αποκλεισμού των ατόμων με απώλεια όρασης».
Η δράση υλοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος “Σημεία Στήριξης”, που συγχρηματοδοτείται από το Κοινωφελές Ίδρυμα Ι.Σ. Λάτση, το ΤΙΜΑ Κοινωφελές Ίδρυμα, τη Φιλανθρωπική Οργάνωση Hellenic Hope, το Ίδρυμα Καπετάν Βασίλη και Κάρμεν Κωνσταντακόπουλου, το Ίδρυμα Α.Γ. Λεβέντη και το Ίδρυμα Μποδοσάκη.
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο για την και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας,
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.